Gratis vakantie'tje Naar Oostenrijk Aangeboden INRUIL voor Lift (auto)

Zoek een lift (en auto) Richting naar OOstenrijk vanaf Nederland, en misschien nog iemand die een GRATIS VAKANTIE (1 week) wil, in ruil voor wat kennis over

Bouwtechnische staat van een huis controleren bekijken (om te kijken of ik dit wil gaan kopen / verhuren ) en gezellig even paar dagen weg 1100 km vanaf Arnhem.

Benjamin Smit

Oostenrijk Is geen Pyreneeen, en ook is juni al weer bijna om maar kan altijd hulp gebruiken, in een rustig gebied in oostenrijk gehuchtje. met bos, en rivier tegen tjechische grens 100 km links boven wenen.

Maar kan half juli best mensen gebruiken zoals jij, tentje en klaar, ben zelf alleen en mijn ouders komen de eerste weken van juli ook mee, en dan nog 1 andere vrijwilliger ben je al met zijn 5 en met jou erbij. is wel de max.

Ik hoor wel van je als je in de toekomst nog eens langs wil komen zomer of winter.

Vriendelijke groet, Benjamin Smit

Het werk is 2,5 uur per dag elke dag, of verdeelt over minder dagen. in overleg. bv: 2 dagen a 8 uur, 3 dgn = 5uur.

Woon er nog maar net hier heb je de fotos van binnen en buiten, maar vooral die site met omgeving en tuin zijn mooie fotos… heerlijk rustig daar op die binnen wegen.

Imgur

binnen buiten fotos.

en omgeving en tuin

http://b5141975.smugmug.com/Huisjeoo...496922_rZVchbQ

groetjes en kijk maar even of je jullie het wat vinden, ben nog niet al te technisch, heb dus wat hulp nodig, evt van een tjechische bouw/timmerman er bij.

en het heeft 1 slaapkamer met vocht met dat bed dus… en daar kan geslapen worden. nog 1 woonkamer moet/kan later een slaapkamer worden. in de zomer geen grote woonkamer nodig dan verplaats ik de woonkamer naar de keuken, en de eettafel naar de hal daar was vroeger ook de keuken waar nu de kapstok hangt.

en 1 extra slaapkamer, nu nog zonder bed.

En 1 buitenhuisje als dak goed is leuk voor de zomer …

Op de hoogte houden Nieuws, OOstenrijk Vrijwilligers werk inwoning.

Beste geinteresseerden,

Ben druk bezig met voor bereiden, in nederland nog.

Ik zit me te bedenken wat leukst best is, handig.

Met meerdere mensen tegelijk daar in oostenrijk vrijwilligers werk gaan doen, of gewoon met mij alleen en elke keer 1 iemand (koppeltje)

samen werken. is denk ik in begin wel handig maar heb denk ik niet zoveel werk of beetje onhandig nog geen echte klussen op wat opruimen na dan (paar dagen werk kanwel uitlopen natuurlijk met paar uurtjes per dag duurt het wel wat langer maar toch zijn niet veel spoed klussen moet nog bedenken wat ik met de tuin zolder tuinhuis houtkot etc wil doen misschien wat hout (sprokkelen grapje, hout voorbereiden voor de houtkachel voorraad aanleggen bedenk ik me nu in 1 keer, er is wel cv, maar die wordt verwarmt door de hout kachel. (ipv gas)), dacht dat meer handen hoe lichter het werk.

Je (IK) moet ook de gereedschappen hebben (dat heet voorbereiding valt altijd wat te lenen van de buren (ook een nederlandse daar met een pension waar je voor 25 e kunt slapen met ontbijt, als nood als je het niet meer bevalt,… ? je weet het nooit.)…

Dus moet even gezamenlijk een plannetje maken. Daarom bel ik iedereen even vandaag (vanavond-morgen) om persoonlijk even te spreken spreekt toch wat makkelijk dan over de mail.

Moet nog mijn eigen spullen verhuizen, belangrijkste spullen maar heb maar een klein Busje (berlingo citroen). om dit te verhuizen beetje kleding enzo en hij zit al vol. vandaar…

Dus als u nog idee en hebt, jullie hebben allemaal de fotos gezien als je facebook hebt, kun je de foto s ook zien met omschrijvinkje erbij.

Met vriendelijke groeten, Benjamin Smit.

Ede-wageningen(driebergen-zeist.)

eerste vertrek wordt pas 2e week eind 1e week juli. ivm tandart nederland. zou nu ook al willen gaan maar dan blijf je op en neer rijden…

weet ook wel goedkope treinticket in duitsland schones wochenende 39e kun je met 5 personen door duitsland reizen, heb dit al eens gedaan. En dan met zo’n zelfde ticket doorde week of weekend in oostenrijk ook zo n mogelijkheid.

ben laatste keer met eurolines gegaan voor 100 e retour. Naar wenen en dan de trein van daar naar het noorden. of de bus naar Brno, en daar de trein pakken kan ook. Dichtsbijzijnde trein station is 10-15 kilometer en er rijden wel bussen naar mijn huis (dorp gehucht) maar in de zomer minder net zoals bij ons. en heb dit ook nog niet uitgeprobeerd.

Ben er op de fiets vanaf wenen heen gereden 100 km.

Kan ook met euronightline naar praag, en vandaar met treinen verder (naar BRNO en dan klein treintje naar Retz oostenrijk ) ga ik nog wel eens uitproberen

vrijwilliger-Vakantie-Oostenrijk-INRUIL voor

Zoek een lift (en auto) Richting naar OOstenrijk vanaf Nederland, en misschien nog iemand die een GRATIS VAKANTIE (1 week) wil, in ruil voor wat kennis over

Bouwtechnische staat van een huis controleren bekijken (om te kijken of ik dit wil gaan kopen / verhuren ) en gezellig even paar dagen weg 1100 km vanaf Arnhem.

dit vervalt voorlopig