zin in een vierdaagse istanbul ,compleet verzorg samen met mij ben ik op zoek naar 3 mensen ,dus in totaal 4 personen,niet ouder dan 40jaar de reiskosten zijn betaald door een sponsor firma te weten ,vlieg en logie op 5 sterren hotel ,u hoeft dus alleen maar zak geld te hebben,moeilijk te geloven …maar het is waar , dus snel reageren want op is op,verificatie op alle punten mogelijk ,zodat u geen twijvels meer heeft,bij wie u bent, waar u heen gaat en hoe u wordt behandeld…meer weten uiteraard mailen voor al uw vragen u krijgt hoe dan ook een reactie:TURKEY: ![]()
hoi,
zal je mij alsjeblieft wat extra informatie kunnen sturen via pb
de precieze vetrekdata en enz.
wat dan zijn ik en me vriendin zeker geinterseerd
ja natuurlijk …we hebben geen vaste data zo betekent dat we dit onderling kunnen DE GROETEN
Hoi,
Dit klinkt interessant:)Hoe is dat dan gegeregld dat er gratis mensen mee kunnen terwijl er iemand sponsert? Ik zou wel graag meer info ontvangen, oa: Welke data, wie gaan er mee van welke leeftijd. Vertel even iets over jezelf. Wie is de sposnser, in welk hotel gaan we, Het lijkt mij handig de reisgenoten vooraf even te ontmoeten. Wil je mij ook meer info sturen in een pb tje.
Een gratis vakantie is wel bijzonder in deze tijd.
Merci en groetjes
Saskia
Erg mooie stad, Istanbul.
Ben er vorig jaar een paar dagen geweest op mijn rondreis.
Veel plezier.
dat is inderdaad zo ,erg mooi het is nog mooier als je weet waar je heen moet ///////////////////////// toch? dank u wel het zal wel zeker lukken plezier hebben we zat… groeten