Zie hier, mijn gratis online cursus Spaans bestaande uit 25 lessen met lesteksten, interactieve oefeningen en forum. Je kunt gratis een profiel aanmaken en de lessen met interactieve oefeningen volgen. Neem een kijkje!
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier mijn website aanprees waar je gratis spaans kunt leren. Inmiddels is er een hoop veranderd. Vandaar even een update!
www.lesexpres.nl/spaans is een website waar je gratis online spaans kunt leren door middel van lessen en interactieve oefeningen. De site bestaat sinds mei dit jaar en inmiddels zijn er al weer zo’n 750 leden. Er zijn allerlei mogelijkheden om met elkaar in contact te komen, zoals een berichten, een forum, en sinds zeer kort nieuw:
de online chat! - online chatten met andere cursisten. Je kunt verschillende chatrooms gebruiken, met in de toekomst bijv. een chatroom waarbij je alleen Spaans kunt praten, een moderator spreekuur, enz.
de taalhulp - zoeken op trefwoord in Spaanse grammatica en woordenschat.
Prima die update, maar ik heb het wel even gemerged met het onderwerp wat je reeds eerder geopend had. Twee threads over hetzelfde vind ik een beetje onzinnig. Hoop dat je dit okay vindt.