Goedkope appartementen aan de Costa de la Luz

Wil je er nog snel even tussenuit dan is dit mischien wel iets voor u.
Vershillende eigendommen te huur aan de Costa de la Luz beginnend van 264 euros voor 1 week all inn of 360 euros voor 15 dgn all in.
Ook eigendommen te huur voor groepen van 11 tot 16 pers.

meer info schrijf een mailtje:vak02:

he, wat leuk dat ik je hier op dit forum tegen kom, we hebben vorig jaar bij jouw een appartement gehuurd, en we willen volgend jaar graag weer komen, medio maart. het was de vorige keer ook perfect geregeld, dat mag ook wel een keer gezegd worden, je hoort soms zulke rare verhalen en we weten dat we bij jouw vertrouwd terecht kunnen, wanneer we de datum precies weten neem ik wel kontakt op, groeten ester:vak02:

He wat leuk zeg dat jullie terug komen! Dank je voor deze mooie woorden ik ben echt blij dat iemand ook eens iets leuk zegt over de verhuur in Spanje. Ik probeer dan ook dat de klant van volle teugen kan genieten en van zijn vakantie en dat alles zo vlot mogelijk verloopt. Je weet als ik voor je een goedkope vlucht moet uitzoeken dat ik dat met alle plezier doe he! >>>

Als je de datum weet laat me dan iets weten he heb een promotie in maart voor 15 dgn in een appartement aan het strand tot 5 pers voor 360 euros all inn. Dit appartement heeft een ruim terras met zeezicht.

Grtjs,
Tania:zon02: