Goedemorgen allemaal

Hallo, ik ben Wim uit België. Samen met mijn vrouw Carine proberen wij een flink stuk van moeder aarde te zien, dit lukt ons tot nu toe aardig en dit jaar is er een 3 tal weken Westkust gepland. Vermits ik de reis zelfs zou willen plannen hoop ik hier op het Amerika forum wat raad te krijgen.

mvg
Wim

Hoi Wim,welkom op wereldwijzer!

Nou aan de West Coast heb je veel natuur die overweldigend is.
Denk maar aan de vele mooie canyons en natuurlijk de bekenste en grootste kloof ter wereld de Grand Canyon!
Er zijn veel mogelijke wandelingen die u hier kunt maken, ook is het een absolute aanrader om hier overheen te vliegen met een helikopter, het zicht op de Grand Canyon is dan adembenemend.
Verder is er de Bryce Canyon, een heel stuk kleiner dan de Grand Canyon maar net zo speciaal. Door erosie zijn hier een soort piramides te zien die heel dicht op elkaar staan, en dat alles in een kloof.
Bekende natuurparken hier zijn Yosemite Park en Sequoia Park. Die laatste is bekend vanwege haar enorm hoge en dikke bomen.
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht in het Amerikaforum hier op wereldwijzer,Wim!
Succ6 nog met de voorpret !
groet,georgessiam.