Alweer een paar weekjes thuis uit het prachtige Istanbul.
We zijn ruim een week in het prachtige Istanbul geweest, veel heel veel moois gezien, maar ook nog heel veel niet gezien. Wat een indrukwekkende stad, ongelooflijk.
WIj hadden gelukkig een persoonlijke gids
(EEN GOEDE VRIEND VAN ONS) , die overigens perfect engels spreekt en woont in Istanbul.
Hij heeft ons het ECHTE Istanbul laten zien, zonder hem zouden we als een stelletje zombie toeristen achter de andere toeristen zijn aangelopen en hebben plaatsgenomen in de toeristenbussen.
Nee mensen een persoonlijke gids is echt een aanrader, het kost in verhouding maar weinig, sterker nog je bespaard weer veel want hij kan je brengen naar de echt turkse restaurantjes waar je voor weinig geld heerlijk eten krijgt, overigens hetzelfde eten als in de toeristenrestaurants maar veeeeeeeeeeeeeel goedkoper. Hij kan je het echt Istanbul laten zien. Je komt op plaatsen waar je anders nooit zou komen en hij kan veel heel veel informatie verschaffen over het leven daar, de historie en over de don’s en not don’s.
ECHT EEN AANRADER!!!
WIl je meer informatie, kun je mij mailen joootje1@hotmail.com, ik kan alle informatie verstrekken en als intermediair optreden ( overigens geheel kosteloos).
vOOR MENSEN DIE NOG TWIJFELEN…
ISTANBUL EN EEN PERSOONLIJKE GIDS IS ECHT EEN AANRADER!!! :rolleyes:
he joootje, ben zelf ook net terug uit istanbul! het is in een woord geweldig… deze stad leeft echt 24 uur per dag, er is altijd wat te beleven. wij zijn in maart uitgnodigd voor een bruiloft, we hoeven alleen maar een ticket te boeken en we logeren wederom weer bij vrienden thuis, dat is echt veel leuker want je komt inderdaad op de mooiste plekjes en brengt je tijd door in het dagelijks leven van deze mensen, ik had gewoon heimwee toen ik weer hier was! maar heb zoveel leuke herinneringen! aanrader voor iedereen! x
Sorry, ik kijk niet in welk jaar mensen iets geplaast hebben. Nu zie ik pas dat het in 2005 geschreven is. Mensen vinden het moeilijk een gids te vinden in istanbul, dus een website bekend maken mag toch wel? Zodat mensen makkelijker een gids kunnen vinden die ze nodig hebben.
Zo niet, dan doen we niet meer Bedankt voor uw vriendelijkheid…
Ik zal alleen voortaan reageren op nieuwe mails…