*Hallo allemaal!
Even voorstellen :
Ik ben Kim Kuijper, een Nederlandse meid van 21 jaar, oorpsronkelijk uit Nijmegen (Gelderland)
And i am Mitza Mihai, a Romanian boy of 24 years, from Sebes (Alba)
2 jaar geleden hebben wij elkaar leren kennen in Italië en hebben elkaar niet meer losgelaten. Na een eeuwigheid van op & neer vliegen hebben we afgelopen April de stap genomen om samen richting Italië te vertrekken en te kijken of wij hier een toekomst op kunnen bouwen.
Op dit moment werken we allebei in Peschiera del Garda (VR) aan het Gardameer. Ik,Kim, als administratie medewerker bij de reisorganisatie HappyCamp…and I, Mitza as a waiter on camping BellaItalia.
Omdat we het hier allebei onwijs naar ons zin hebben en ÉCHT niet meer weg willen, zijn we op zoek naar een leuke,uitdagende & afwisselende baan in een van de grotere steden in Italië ( ook wintersportgebieden ).
Na een tijdje rondgekeken te hebben op Google zijn we erachter dat er vrij weinig aanbod te vinden is, dus besloten we om ons hier aan te melden.
Als iemand een vacature voor ons in de aanbieding heeft, of suggesties heeft horen wij die graag!!
Met vriendelijke groeten,
Kim en Mitza !*
Hallo Kim en Mitza,
Ik las net jullie berichtje en vind het fantastisch dat jullie kiezen voor wat jullie echt willen!!! Heel belangrijk!!! Ik ben inmiddels 45 jaar en op jullie leeftijd was reizen ook mijn passie. Waarbij Italie mijn lievelingsland is gebleken. Helaas ben ik vanaf mijn 22 jaar chronisch ziek geworden waaardoor ik sinds 2 jaar niet meer naar Italie kan reizen. En wat ik het meest mis is de sfeer van Peschiera en de markt. Ik vond dat zo leuk en mode is ook mijn passie. Ik mis het heel erg om niet meer naar die markt te kunnen. Ieder jaar kocht ik daar mijn kleding. Geweldig die mooie Italiaanse modellen en prints. Ik zou graag aan iemand zoals jullie willen vragen om voor mij daar te shoppen d.m.v. beeldmateriaal via de computer ofzo. Natuurlijk tegen vergoeding. Ik weet dat het bijna een onmogelijke vraag is, maar ik probeer het toch maar. En misschien toch ook leuk om zo wat bij te verdienen voor jullie? Niet geschoten is altijd mis toch!!! Kim ik woon trouwens dicht bij Nijmegen. Toevallig ga ik er morgen ook naartoe!!! Ik wens jullie alle succes en liefde!!! En misschien hoor/lees ik nog van jullie?
Groetjes van exreizigster.
Hallo,
Als Kim en Mitza u niet kunnen verder helpen, wil ik mij ook wel aanbieden…
Maar dan hoor ik het wel. Ik wil sowieso niemand iets in de weg leggen.
Vriendelijke groeten
Tiziana Fontana
hoi !!
wat een “vreemd” maar fantastisch idee!
Misschien kunnen we via de email of telefoon wat verder kletsen over wat u precies graag zou willen :))
Mijn email adres is : kimkuijper@gmail.com
Groetjes!