Ik wil komende zomervakantie van half juli tot eind augustus naar Frankrijk om te werken (betaald of vrijwillig) en om de taal het land beter te leren kennen. Wie helpt mij aan informatie?
Groetjes, Dorinde
Ik wil komende zomervakantie van half juli tot eind augustus naar Frankrijk om te werken (betaald of vrijwillig) en om de taal het land beter te leren kennen. Wie helpt mij aan informatie?
Groetjes, Dorinde
Blancards Cursuscentrum voor Persoonlijke Groei[email=info@blancards.com]info@blancards.com
Hallo Dorinde,
We zijn een kleinschalig (idealistisch) internationaal cursuscentrum met therapeutische en artistieke cursussen gericht op persoonlijke groei. In de zomermaanden hebben we altijd behoefte aan een vrijwilliger/ster die helpt in de keuken en met schoonmaken, eventueel ook de biologische tuin. 't Liefst hebben we zelfs iemand die blijf van februari tot september, oktober of november. We bieden gratis inwoning (en kost als er workshops zijn).
Als je interesse hebt, stuur ons gegevens over jezelf, je wensen en dromen. We hebben het nu over 2004.