Gezocht: Reisgenoot voor volgend jaar zomer Iran

Hallo allemaal

Volgend jaar zomer zou ik graag naar Iran op vakantie gaan. Ik zoek mensen die met mij mee willen of die er sowieso al heen gaan en met wie ik dan mee zou kunnen. Ik ben een meisje van 21 (dan dus 22) en studeer Midden-Oosten studies. Vandaar dat Iran mij erg aanspreekt. Verder ben ik geen moslim, maar ik sta wel erg open voor het islamitische geloof. Ik spreek geen Perzisch of Arabisch.
Hoogstwaarschijnlijk wil ik dan rond deze tijd (half juli) vertrekken en dan voor ongeveer een maand. Dit hangt een beetje van mijn studieverloop af.
Ik weet dat ik erg vroeg ben met mijn oproep, maar aangezien het om een wat langer durende reis gaat naar een niet zo voor de hand liggend land, lijkt het me fijn om mijn reisgenoot/nootjes gedurende het jaar alvast goed te leren kennen.
Ik hoop van jullie te horen!

Groetjes Lonneke

Hoi Lonneke!
Ik heb je gister ook al een berichtje gestuurd na aanleiding van je oproepje. Ik weet alleen niet zeker of je deze hebt ontvangen. (daarom kort nog even ongeveer hetzelfde verhaal). Ik zou ook erg graag naar Iran willen komende zomer. Ik werk in het onderwijs en heb dus 7 weken zomervakantie. Ik ben bezig met een cursus arabisch, maar spreek geen Farsi (helaas).
Ben erg benieuwd naar je ideeen. Misschien kunnen we samen brainstormen?
Als je nog steeds op zoek bent, mail me dan even: [EMAIL=“margotwolbert@hotmail.com”]margotwolbert@hotmail.com.
Groetjes,
Margot