Ik ben op zoek naar iemand (wellicht meerdere geinteresseerden) die net als ik wil wonen en werken in Mexico.:dope:Mijn idee is om een hostel/hotel te openen van waaruit andere activiteiten ontplooit kunnen worden. Mijn voorkeur gaat uit naar de caribbische kust van Mexico. Het runnen van een hostel zal geen dik belegde boterham opleveren, maar biedt wel een basis. Er zijn volop mogelijkheden om door inzet je omzet te vergroten. Bovenal; wonen en werken in de zon!
hey, heb me net lid gemaakt van wereldwijzer om ook een advertentie te plaatsen zoals jij. Na mijn reis van 8 maand naar zuid amerika en Australie had ik het idee om een hostel te open op een relaxe aangename plaats in de zon. Hoe ik dit concreet moest aanpakken is me nog een raadsel, maar je moet steeds ergens beginnen. misschien hier ? Laat me maar iets weten om eens te praten hierover. by the way, ik ben Tim uit België 25 jaar.
hoi mijn naam is bert ben 22 jaar woon in Belgieik heb opleiding hulpkok gedaan en zou graag bij je komen werken en elke dag zon daar word je onmiddelijk vrolijk van zou je graag willen helpen.
je kan met altijd mailen op [EMAIL=“bert.wijnen@gmail.com”]bert.wijnen@gmail.com
groeten Bert
hallo
je bericht al een paar keer gezien ,en zie er wel iets in
sta op het punt om iets anders te onderneemen,
zie in deze ondernemening inderdaat ook een mooie bazis om iets anders er bij te doen.
zou er wel iets meer over willen weeten
doe niets in de horica ,dus geen plus punt!
maar weet wel van aan pakken
als de leeftijd voor je ook belangrijk is ,41,
Fantastisch idee, heb zelf ook nog wat goede ideeen om eventueel op te zetten in buitenland, heb jaren gewerkt in buitenland, het wordt nu tijd om zelf wat te beginnen, let us talk! Groetjes van Astrid
haay!
Als jullie de plannen gerealiseerd hebben en nog mensen zoeken om er te werken, lijkt me fantastisch! Studeer nu Taal & Cultuur in NL met Spaans en wil graag deze zomer werken in Mexico, hoef niks te verdienen alleen onderkomen. Als iemand nog andere ideeen heeft…
Succes met alles.
Liefs,
Annebeth
hallo,beetje laat maar ach,er is een klein hotel te koop of te huur in de caribians tw op union island,de eigenaren zijn te oud en willen [kunnen]het niet meer.voor info mailen.
[EMAIL=“trabiman@hotmail.com”]trabiman@hotmail.com
Hoi, ben benieuwd of je al een start heb t gemaakt, ikzelf wil ook wat anders. Heb er geen ervaring in maar ben willing en heb een zakcentje…
Euh, jongens, deze post is al van 2007… Ik denk niet dat die nog gaat antwoorden.
>>>
hallo,bedankt voor je mail,reageer maar even op de mail link van trabiman,en ik zal je foto,s mailen.
gr evert.