Gezocht: medewerkster bediening bij Hamilton Lodge in prachtig ski gebied!

Beste lezer,

Wil jij NU aan een nieuwe ervaring beginnen? Geld verdienen? In in ski gebied werkzaam zijn? En je Duitse taal bijspijkeren? Ga dan verder met het lezen van dit berichtje :wink:

Vanaf december ben ik werkzaam bij Hamilton Lodge in Belalp. (Dit ligt in Oberwallis, bij Brig)
Hamilton Lodge is een familie hotel met ongeveer 25 kamers.
Het is een knus hotel dat de gasten een ‘thuisgevoel’ wil geven.
De natuur hier is echt prachtig! Hamilton Lodge ligt op 2200 m hoogte en de ski piste ligt direct naast het hotel.

Wegens een misverstand tussen mijn ‘chalet-genootje’ en de werkgever gaat zij ons verlaten en zijn we op zoek naar een vervanger voor haar.
Heb jij ervaring in de bediening, weet je van aanpakken en ben je beschikbaar van ‘nu’ tot ongeveer 10 april, neem dan contact met me op!
Het salaris is prima, je zult samen met mij en een ander meisje in een leuke chalet verblijven, je krijgt korting op ski/snowboard huur. De voertaal is Duits dus dit kun je hier ook nog oefenen :slight_smile:

Ik hoop op (snelle) leuke reacties!

Beste Malon,

Ik zie dat je dit bericht vorig jaar hebt geplaatst. Ik zoek wel werk in de horeca voor volgend seizoen (2014/2015). Weet je hier toevallig ook iets voor?

Groetjes,

Petra