Gezocht: Lift Naar Cote D'azur

Beste mensen,

Ik ben een 21-jarige jongen die op zoek is naar een lift richting het warme zuiden.
Ik heb geen specifieke bestemming in gedachten, als ik maar in het gebied rond de Pyreneeën / Cote d’Azur / Provence terechtkom.
Ik ben van zaterdag 20 augustus t/m zondag 28 augustus van plan een weekje daar te verblijven.

Mochten jullie me niet verder kunnen helpen, dan zou ik graag tips ontvangen hoe ik daar het goedkoopst mogelijk heen kan en misschien weten jullie hoe ik in contact kom met mensen die daar heen gaan (bijv. truckers).

Groetjes :lol:
Dirk

Weten jullie anders nog andere fora waar ik dit bericht kan posten om de kans op slagen te vergroten?

Ik heb al:

Wie helpt mij :slight_smile:

op forum.frankrijkgids.com kun je het ook zetten

Volgens mij is die site een beetje nieuw? :smiley: Beetje rustig als je het mij vraagt…

Originally posted by AquaDiGio@11-08-2005, 11:20:12
Volgens mij is die site een beetje nieuw? :smiley: Beetje rustig als je het mij vraagt…

hmm ja die site bestaat nog maar net een maandje… :rolleyes:
je moet ergens beginnen he <_<

Vooralsnog heb ik nog geen reacties gekregen… ik hoop zo dat het gaat lukken want ik moet er echt even tussenuit. Weg uit het hectische NL :blink:

Ik vrees dat het toch een weekje thuisblijven wordt :frowning: Of ik moet morgen gewoon freestyle gaan liften…

Zet je vraag eens op www.frankrijkforum.nl Daar worden ook al ritten aangeboden en anders op marktplaats bij Oproepen en Contacten klikken en dan medereizigers

Gaat lukken

hey Filmo,

Kun je mij vertellen wanneer die lift dan precies vertrekt? Ik moet namelijk voor komende zondag (volgende week) weer terug zijn, dus als het in het midden van deze week is denk ik dat het niet veel zin heeft.

In ieder geval bedankt voor je hulp en we zien wel hoe dit loopt. Ik hoor het wel van je :slight_smile:

Groeten,
Dirk