Ik ben op zoek naar een kasteel/villa/huis welke geschikt is voor minimaal 30 personen. De landen voorkeur is Frankrijk, maar gezien het feit dat dit soort locaties vrij schaars blijken te zijn, zijn tips in andere landen ook zeer welkom (behalve Belgie dan, daar stikt het van dit soort grote accomodaties, maar naar 2x belgie zijn we op zoek naar wat anders).
Mocht er iemand tips hebben dan hoor ik het graag.
Wij verhuren 5 gîtes in een monumentaal kasteelpark met zwembad in de Dordogne (950 km van Utrecht). Onze huizen zijn zeer geschikt om een groep tot 34 pers. te ontvangen.
Alle gîtes zijn uitgerust met:
Eigen terras met tuinmeubels en barbecue
Woonkeuken met fornuis met oven, koelkast, magnetron, afwasmachine, waterkoker, koffiezetapparaat, Senseo, staafmixer en citruspers
TV en DVD-speler
Tijdens je verblijf kunnen je gratis gebruik maken van:
Kinderbedjes en/of kinderstoelen
Aparte wasruimte met gratis wasmachines en -drogers
Zwembad (12 x 6) met ligbedden
Ping-pong, volleybal/badmintonveld, biljart, boomhut, speelgoed, kinderfietsjes, stepjes, skelter, speeltuintje met schommel, trampoline en klimhuis
Ponyritjes voor de kinderen
Draadloos internet (indien je over een eigen laptop met WIFI-kaart beschikt)
Er is een gratis toegankelijke “all-weather” tennisbaan in het dorp
Het gehele complex is buiten de schoolvakanties en het hoogseizoen tegen aantrekkelijke groepstarieven te huur. Graag maken wij een offerte voor je.
Voor meer foto’s van het park, de gîtes en het interieur (o.a. panoramafoto’s van de gites, terrassen en het zwembad) verwijs ik je ook graag naar onze website www.lepavillondestagnan.com en natuurlijk blijven wij te allen tijde bereid eventuele nadere vragen te beantwoorden.