Gezocht helpende hand op camping in midden-oost Frankrijk

Voor onze nieuwe camping "Champ d’été te Pont de Vaux (regio Bourgogne, Rhone-Alpes, Midden-Oost Frankrijk) zijn wij op zoek naar enthousiaste echtparen , studenten om ons te helpen de camping in 2015 tot een top camping om te toveren

Wij zijn de nieuwe beheerders per 2015 van deze voormalige gemeentecamping.

Het is een ruim opgezette familiecamping met ernaast een schitterend gemeentelijk zwemparadijs.

Voor alle soorten wzh hebben we wel mensen nodig, zoals terreinonderhoud, snackbar, poetswzh, receptiewzh.

Wij zullen een arbeidsovereenkomst met alle werknemers aangaan, naar ieders tevredenheid.

Indien u geinteresseerd bent graag een mailtje met Cv naar:

[Ook hier geldt dat mailadressen niet zijn toegestaan]

Wij zullen zsm contact opnemen met iedereen die reageert op deze oproep.

met vriendleijke groeten

Karin en Hub Maassen

Linkje naar de website? Ben wel nieuwsgierig… (niet naar baan, maar naar vakantiestekkies)

Weet niet of ik via Google de goede gevonden heb (vakantiepark?), dan ziet vorige camping er toch mooier uit. :slight_smile: (maar goed, jullie beginnen er net)

Hallo, ik begrijp uw reaktie niet helemaal…Alle gegevens zijn volgens mij aanwezig om de website van beide campings te bezoeken.

Inderdaad heeft de nieuwe camping een waardeloze website, daar wordt as we speak al aan gewerkt.

groetjes

Hub

Ik kon daar wel een camping vinden maar die stond aangegeven als vakantiepark (op zoover, daar zit hem mijn “denkfoutje”). Dus als dat klopt dan is had ik de goede. :slight_smile: Lijkt me een uitdaging, een overstap van een kleine camping die “af” is naar een grote, voormalige gemeentecamping… (Maar uitdagingen zijn leuk!)

(Deze? :http://www.camping-champ-dete.com/content/nl/le-camping/accueil/1/ )

Succes! :slight_smile:

Ps. Misschien leuk om hier wat foto’s te plaatsen. Zolang het informatief is mag er best een soort van reclame gemaakt worden hier. (Let op: niet te wervend, gewoon op informatieve toon.) Komen regelmatig mensen langs die leuke campings in Frankrijk zoeken.