Gezocht: Enthousiaste stagiare voor bedrijf in Shanghai!

Gezocht: Enthousiaste student voor stage in Shanghai!

Wij zijn op zoek naar enthousiaste stagiaires die graag ervaring willen opdoen in een internationaal bedrijf en vanaf Juni dit jaar ons team willen komen versterken.

SIP is een Brits project management bedrijf, gevestigd in China met kantoren in Shanghai, Beijing en Suzhou.
Wij helpen westerse bedrijven met het opzetten van hun office, fabriek of elke andere mogelijke faciliteit hier in China.
Het formuleren van hun project definitie, het zoeken naar geschikte grond tot de uiteindelijke bouw van hun faciliteit(en) hoort allemaal bij ons takenpakket.

Je zal komen te werken op de Business Development Department. Samen met je collega’s zul je op zoek gaan naar grote westerse bedrijven die zich willen vestigen of willen uitbreiden in China.
Door middel van telemarketing, het bijwonen van evenementen en geven van presentaties proberen wij onze doelgroep te bereiken.

Ben jij op zoek naar een uitdagende marketing/sales stage in een internationaal bedrijf in Shanghai, waar je te maken krijgt met CEO’s van de grootste bedrijven van over de gehele wereld, reageer dan snel!

Stuur je CV met motivatie in het engels vóór 20 Mei naar [EMAIL=“anna.orlova@sipgroup.com”]anna.orlova@sipgroup.com

Met vriendelijke Groet,

Anna Orlova
Business Development Executive
www.sipgroup.com

Beste Anna,

Ik ben op zoek naar een stage voor mijn studie HBO technische bedrijfskunde en wil deze het liefst in het buitenland doen. Ik heb op de site van SIP-Group gekeken en het lijk mij een bijzonder interessante onderneming.
Ik vroeg mij dan ook af of jullie eventueel plek hebben voor mensen die het meer in de richting van project management zoeken.

MVG

Patrick