Gezocht: enthousiaste Italiëliefhebbers voor langere tijd in Piemonte

Voor ons kleinschalige vakantieresort zijn wij op zoek naar een **enthousiast en gastvrij stel **of echtpaar, dat voor een aantal weken op ons complex wil verblijven. In ruil daarvoor vragen we het verzorgen van wat onderhoud en het verrichten van wat klusjes evenals het opvangen van mogelijke gasten.

Vecchia Borgata I Muri is een gezellig en intiem complex met 6 accommodaties waarvan er in het voorseizoen 4 verhuurd worden. Dit is niet de drukste periode, dus zal er niet met ‘volle bak’ gewerkt hoeven te worden, maar de kans bestaat, dat er gasten aanwezig zijn. Alle accommodaties zijn volledig uitgerust, dus het gaat hierbij enkel om de opvang van de gasten en het dienen als vraagbaak. Eten of speciale festiviteiten hoeven niet verzorgd te worden.
De periode waar het om gaat is in tweeën gesplitst: van half Mei tot ongeveer 24 Juni en de maand September.
De overige werkzaamheden behelsen het onderhouden van het terrein (grasmaaien, wat snoeiwerkzaamheden, onkruid verwijderen), het zwembad (chloor en PH toevoegen en schoonhouden) en de openbare ruimtes schoonhouden.
Als je interesse hebt en je wilt meer informatie, neem dan even contact op met Irma van der Linden via de mail op [EMAIL=“vanderlinden@alice.it”]vanderlinden@alice.it of bel met +31 6 29468154. We zien uit naar je berichtje.
Hartelijke groeten,
Fred en Irma van der Linden
www.tutto-langhe.eu

Beste Irma,

Mijn man en ik willen graag met ons dochtertje van 2,5 jaar naar Italie gaan verhuizen. Onze droom is daar een B&B over te nemen. Wij zouden echter graag eerst liefst een B&B/camping willen beheren. Uw beschrijving van het resort, de werkzaamheden en de mogelijkheden, spreken ons erg aan. Mijn man heeft jaren ervaring binnen de bouw en de metaal. Hij ziet echter de uitdaging in een beherende job, met diverse, kleine werkzaamheden. En om die dan onder de zon uit te voeren :slight_smile: Ikzelf werk als officemanager en kan dus naast de huishoudelijke zaken ook administratie taken op mij nemen. I.v.m. geplande vakantie en andere verplichtingen (ons huis staat nog te koop) is het voor ons niet mogelijk om samen al in het voorjaar te komen. Wij houden ons dus zeker aanbevolen voor september en anders vanaf het voorjaar 2014. Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Aniek en Martijn Pasmans-Severeijns