Gezocht: Een leuke werkgever! Winterseizoen 2012 - 2013

Hoi!

Ik zal mij even voorstellen: Ik ben Denise, een enthousiaste en spontane meid van 22 jaar =) Sinds m’n 15e ben ik niet meer weg te slaan uit de horeca, ben verliefd geworden en het is nooit meer over gegaan :smiley:

Sinds vorig jaar heb ik de grenzen iets verlegd, seizoenswerk! And I love it =)
Het is al wat laat, maar ik kreeg toch weer kriebels… Ben nu op zoek naar een leuke baan in een wintersportgebied, het liefst in Frankrijk.

Zijn er mensen met ervaringen, tips, vacatures of andere opmerkingen?
Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Denise

Ha Denise, er zijn veel vacaturebanken die zich richten op werk in het buitenland. De kwaliteit hiervan is heel wisselend. Ook vanuit Wereldwijzer en speciaal vanuit dit forum zijn we geinteresseerd in je ervaringen. Deel ze met anderen en zo komen we samen een stuk verder!
Meer info over werken in Frankrijk vind je daarnaast in alle soorten en maten in het archief van dit onderwerp, ook kan je een oproep plaatsen bij de mensen die in Frankrijk wonen (en werken en misschien een B&B hebben). Groet en houd ons op de hoogte! Ilse, forumbeheerder

Hoi Denise,
Mijn frans is verschrikkelijk,maar misschien heb je iets aan deze link Accueil Pôle emploi | Pôle emploi
succ6 nog !