Hallo
Een nieuwe professionele rubberboot met bb motor ga ik testen in de Griekse Archipel ivm. een reportage in een bekend watersport magazine. De 10 daagse unieke zwerftocht zal langs het schiereiland Evia, het vastenland en de Sporaden eilanden leiden. Het is een stevige tocht met overnachtingen in de vrije natuur langs de kust “just how it comes” . Daarbij is het een fantastische ervaring om de Griekse kust via de zee van dichtbij te beleven. Het is een gagarandeerd uniek avontuur. Ik heb er ervaring mee, zo ook met ieders veiligheid.
Begin juni vertrek ik dus vanuit Berlijn via Hongarije, Joegolavie naar Griekenland, dat zal ca. 2 dagen duren. Bij aankomst op locatie even een dag uitblazen en relaxen van de reis in een paar hangmatten in een olijfgaard. Daarna bouwen de boot op, we slaan proviand in, water. Maken een vaarschema , na een goede nachtrust en instructies gaan we de zee op…
De kosten worden zo goed als mogelijk gedeeld …reis vanaf Berlijn, en de zwerftocht op zee ca 250 euro,- p/p Indien je na de zwerftocht verder wil trekkken of werk gaat zoeken in Griekenland is natuurlijk ook een goede optie, want ik ga pas later terug! Dus het gaat om een enkele reis.
Voor sirieuze interesse vragen en informatie [EMAIL=“alex.bolte@gmail.com”]alex.bolte@gmail.com
Mvg
Alex