Gezellig vakantie appartementje te huur in Nice aan de Cote d'Azur

In het hartje van Nice verhuur ik mijn gezellige appartementje aan vakantiegangers. Het appartement ligt dichtbij alle winkels, restaurants en openbaar vervoer en op 5 minuten loopafstand van het strand (en dan bedoel ik ook echt 5 minuten). Het appartement is gelegen op de eerste verdieping van een appartementen complex en beschikt over een keuken met keramische kookplaat en oven, badkamer met toilet, douche en bidet. Met een trap ga je naar het slaapgedeelte waar een tweepersoonsbed is (eventueel mogelijkheid tot derde bed) en tweede wc met wasbak. In Nice is altijd wel iets te doen, maar als je andere plaatsen wilt bezoeken, kun je dat goed met het openbaar vervoer doen. Je kunt bijv voor € 1,00 per persoon naar Monaco met de bus!
Bezoek van de meeste musea is gratis. Vanaf Nice airport kun je met de bus (€4,00 p.p) in 20 minuten in het centrum zijn; dan nog 5 minuten lopen en je bent er. Interesse om lekker een paar dagen in deze heerlijke stad door te brengen? Kosten: € 40,00 p.p.p.n

Dag familie Sporer,
Ik ben met mijn dochter van 24 jaar op zoek naar een appartementje in Nice, tussen 18 en 31 juli 2012, afhankelijk van de prijs voor 4 - 5 - 6 of 7 nachten.
Is uw appartement in deze periode nog beschikbaar? Kunnen wij hierover verder via mail contact onderhouden? jemlees@hotmail.com
Vriendelijke groet,
Hannelies

Hallo D. Sporer,

Graag zou ik willen informeren naar de beschikbaarheid van uw appartement in Nice tussen 12 en 20 juli (voor 3 of 4 nachten).

Met vriendelijke groet,

Marlies Smits

(smitsmarlies@hotmail.com)