gevraagd in heel frankrijk koopwoningen

Wij zoeken in heel Frankrijk koopwoningen voor verhuur of verkoop.
Hebt u een chalet, koopwoning of wilt u gewoon verhuren neemt u dan contact met mij op.
henk

Hallo,

Wij willen ons huis in Normandiƫ verkopen. Bent u een makelaar of heeft u een website?

Met vriendelijke groet,

Claire

Via Wereldwijzer app

Hallo Henk,
Wij zoeken een belegger voor ons al 6 jaar prima verhuurde terrein met vakantiehuizen in 37. Iets voor jullie?

Nee ik had een website met vakantiehuisjes en waar ik ook graag koophuizen op wilde zetten. wat ik wel kan aan bieden is het schilderonderhoud

VAN-ELKAAR is een openbaar platform waar kopers en verkopers van onroerend goed elkaar kunnen vinden. Deze website bemiddelt niet en is geen makelaars-website. Zie het als een marktplaats van particuliere aanbieders die zelf, op deze manier, proberen hun droomhuis te verkopen.

Rechtstreeks contact met de koper van het vastgoed is een prettige manier om een huis, appartement of een complex van verhuuraccommodaties te verkopen en te kopen. Sneller, goedkoper en persoonlijker. En ook nog eens in je eigen taal ! Want dat is het idee achter deze nieuwe website: Verkopen aan Nederlandstaligen.

Dus bent u de Nederlands sprekende eigenaar van het verkoop object? Meld uw onroerend goed aan op https://huiskopen-vanelkaar.com/

HET IS ECHT GRATIS !!!