Gevraagd: Echtpaar voor onderhoud landgoed Spanje

Te midden van een prachtig berglandschap in Catalonië ligt ons landgoed ‘Ca de Mont’ waar wij als jong en ondernemend echtpaar genieten van de rust, natuur en het Spaanse (buiten)leven. Voor het onderhoud van het landgoed en de gebouwen, en voor een aantal huishoudelijke taken, zijn we op zoek naar, bij voorkeur, een echtpaar met een voorliefde voor tuinieren en techniek en de zorg voor de bewoners van Ca de Mont en het landgoed in het algemeen.
Passen deze werkzaamheden bij uw kwaliteiten en ambities? Voor meer informatie stuurt u vrijblijvend een email naar [EMAIL=“cademont@sicht.nl”]cademont@sicht.nl. We sturen u dan een uitgebreidere omschrijving.

Hallo, We zijn een ondernemend echtpaar en spelen heel lang al met de gedachten om Nederland de rug toe te keren. Misschien dat U wat heeft aan ons e mail adres [EMAIL=“petite@chello.nl”]petite@chello.nl We zijn bijna 60 en al 58 jaar jong, en hebben samen een camping gerund in Groninger land, en wonen nu in Almere,maar waren ook al bezig om naar Torrox te gaan vandaar dat ik reageer. H.Gr J.Nueman

Wij zijn een jong stel, 31 en 33 jaar, en zijn op zoek naar een uitdaging in Spanje. Beide hebben we ervaring in zowel de horeca, maar ook het hotelwezen, in binnen-en buitenland. Graag zouden wij, als de positie nog beschikbaar is, wat aanvullende informatie ontvangen.

Bij voorbaat dank en we kijken uit naar uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline en Bart

Beste mensen, Hartelijk dank voor jullie reacties. Want dat waren er veel. We hebben inmiddels bindende afspraken gemaakt met een echtpaar en wensen alle anderen veel succes met het vinden van een passende woon- en werkomgeving.

LS,

Wij zijn bijzonder geinteresseerd in uw aanbod en zouden graag in contact komen om de voorwaarden te bespreken.

Op dit moment zijn we beide werkzaam in Nederland, maar komen zo langzamerhand tot de conclusie dat we Nederland willen verlaten.

Met vriendelijke groet,

Michel, Leonie en Boris de Man

Reactie naar: [EMAIL=“instappen@lijn-twee.nl”]instappen@lijn-twee.nl

Zouden graag in aanmerking komen om bij u te werken.Zijn een echtpaar van 62 en 57 en zelf heb ik ervaring in de horeca en mijn vrouw heeft ervaring als hotelmanager in Turkije in 4 en 5 starren hotels Hoop dat u ons een kans wilt geven om bij u te werken

Deze post lijkt mij duidelijk!

Het heeft weinig zin om nu nog te reageren…

1 like