Georgië

Ik (V, 43) zoek een reisgenoot voor een avontuurlijke reis door Georgië. Het liefst vertrek ik in september 2008 voor 3 tot 4 weken.
Voor mij betekent avontuur naar afgelegen gebieden, liften en off the beaten track en low budget. Zelf heb ik redelijk veel reiservaring.
Wie heeft zin om mee te gaan ?

hoi lieverd,

lijkt me heel leuk hoor.
ik hoor nog van je mijn msn is [EMAIL=“boyke_lal@hotmail.com”]boyke_lal@hotmail.com

gr

Hey,
Ik zinspeel ook met het idee om eens te gaan kijken aan de andere kant van de zwarte zee, misschien wil ik wel mee!
Ik overweeg om me te gaan vestigen in bulgarije ( mijn ouders wonen er een groot deel van het jaar). Ik zal er mn eigen bedrijf gaan opstarten, maar denk er voornamelijk een rustig, confortabel en VRIJ leven te kunnen vinden. Diverse malen met mn voeten in het water op het strand aan de oostkust van bulgarije, heb ik me afgevraagt hoe het aan d andere kant van de zwarte zee zou zijn. Vooral de laatste begint er meer en meer een intersse in mij te groeien naar die overkant, georgie. Onderhand heb ik me voorgenomen om de eerstvolgende gelegenheid aan te grijpen om er eens een kijkje te gaan nemen. Ik sta open voor bijna alle vormen van reizen, het liefst reis ik in eenvoud.Heel dikwijls, weet ik overdag nog niet waar ik s’avonds mn bed zal vinden en toch is dat altijd gelukt. Het lot en het toeval heeft me dan ook op de meest bijzondere plekken gebracht. Reizen kan ik goed alleen, maar t liefst reis ik samen.
Mijn eventuele reisgenoot, kan zowel man als vrouw zijn. De juiste klik" is voor mij niet belangrijk, maar t moet natuurlijk wel een beetje passen. Intersse? [EMAIL=“peter_mensinga@hotmail.com”]peter_mensinga@hotmail.com grt, Ptr.