Ik ben bezig met een tijdje curacao regelen en ben nu beland bij woonruimte! Kan iemand mij een idee geven over hoeveel geld bijvoorbeeld een studentenhuis-kamer gemiddeld kost? Ik heb al wel een aantal dingen bekeken, maar weet nog maar van heel weinig hoeveel die kosten en weet dus niet of dat een reeële prijs is! Bedankt alvast!
Ik ben bezig met een tijdje curacao regelen en ben nu beland bij woonruimte! Kan iemand mij een idee geven over hoeveel geld bijvoorbeeld een studentenhuis-kamer gemiddeld kost? Ik heb al wel een aantal dingen bekeken, maar weet nog maar van heel weinig hoeveel die kosten en weet dus niet of dat een reeële prijs is! Bedankt alvast!
Groetjes Wendy!
Hi Wendy,
Wij verhuren apt. op Curacao. We hebben 1- en 2 kamerunits. In de grotere 1 kamer mogen max. 2 personen. Huur hiervan is 750,= per unit. We hebben nu bijna een nieuwbouw grote 2-kamerunit af. Hierin mogen max. 4 personen. Met vier personen bedraagt de huur naf. 1150,= Nog geen 300, pp. Het is maar wat voor eisen je stelt. Wil je alleen wonen, dan is de huur v.a. 675,= voor een kleinere 1-kamer unit. Voor de grote 2 kamerunit is een balangstellende die inmiddels mogelijk 2 medehuurders heeft gevonden en op zoek is naar een 4e. Mocht je interesse hebben Wendy, kun je dat even aangeven en dan speel ik die gegevens wel door aan hem. We hebben 7 units in totaal, ruimte zal er zeker zijn voor een redelijke prijs. Je mag me altijd geheel vrijblijvend even mailen voor meer info en wat kiekjes,
groetjes Anneke Maduro]
[QUOTE=wendyvanluyck]
heey! Die huurprijs is zeker niet inclusief he??! Groetjes![Hi Wendy, nee zekr niet hoor. Er zitten 2 airco’s in en als je nog geen 300 huur pp betaald is dat zeker NIET inculsief. Water is 10,85 per kub en electra gem. 0,53 per kWh. Aircoservicekosten en vuilophaaldienst zijn 2 vaste bedragen per maand, resp. 25 per airco en 20,= per maand De huur die vermeld wordt is de kale huur. Meer vragen brandt maar los!!
gr. Anneke/QUOTE]