gegroet ontdekkers !!!!!

Allereerst een goede avond voor iedereen, ik ben Stefaan Claeys uit Adegem (België) en kom op deze site vooral interessante ideeën opdoen en ervaringen delen. Wij, dat is mijn echtgenote en ik, hebben niet zoveel tijd om te reizen en àls we dat dan doen, proberen we dat op een avontuurlijke manier. We zijn beiden halfweg veertigers en hebben toch al een stukje van de werelbol gezien. De laatste jaren heb ik echter iets meer tijd genomen om met de motor op stap te gaan en daarvoor hoop ik hier toch wat informatie te vinden. Ik geniet alvast van de enthousiaste “ontdekkers” op deze mooie site…Groetjes

Hoi Stefaan,
Welkom op wereldwijzer,
Vermits we geen motorforum hebben hier op wereldwijzer,heb ik deze link gevonden op het internet
hier aanklikken
Zelf rij ik regelmatig met de motor door Thailand,je ziet schitterende landschappen,alsook het motor rijden geeft me een rustige gevoel van vrijheid.
Nou Stefan als je eventueel met vragen zit over een bepaald land in europa,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in her reiscafe van de vele landenfora’s die aanwezig zijn hier op wwz.
suc6 nog in al wat je nog gaat doen in de toekomst!
Om dit welkomsberichtje af te sluiten heb ik deze foto geplaatst.

groet,georgessiam