Geef dansles aan onze kinderen van weeshuis Kiota te Kenia

Het project
Ons project is een weeshuis om kinderen een beter leven te geven dan waar ze vandaan komen en daardoor een beter toekomstperspectief te geven. Wij bieden ze daarom een tehuis aan waar ze samen met hun leeftijdsgenootjes opgroeien en voldoende en gezond eten krijgen, water, zorg, aandacht en van waaruit ze iedere dag naar school gaan. Hiervoor is per maand ongeveer €1500,- nodig waar we tot nu toe veel moeite voor moeten doen.

De cultuur in Kenia heeft veel met dans en zang te maken en de kinderen dansen en zingen er dan ook vaak op los. Het zou natuurlijk nog leuker zijn als je deze kinderen dansles geeft, zodat ze met z’n allen iets leuks kunnen neerzetten!

**Meer informatie **
Lijkt het je leuk om dit te doen? Kijk dan op de site van onze stichting “Kumbatio”: www.kumbatio.org en lees meer over ons weeshuis ‘Kiota’.
Er is een invulformulier onder “Contact” om verder met ons in contact te komen als je gerichte vragen hebt of een (telefonisch) gesprek wil.

Kwaheri!
Yvette Boltze
Oprichter Stichting Kumbatio

Mooi project. Waar bevindt het weeshuis zich?

Sent from my LG-P990 using Wereldwijzer

Het weeshuis zit in Thika. Ken je dat?

Ah, ok. Ik woon in Ukunda, zuidkust. Was benieuwd of het hier in de buurt was. Ben best wel bekend met de verschillende projecten hier. Heb zelf in het verleden ook vrijwilligerswerk gedaan bij een children’s home en een school hier. Ben eigenlijk op zoek naar iets betaalds (heb geen werkvergunning), aangezien we hier een echt Keniaans leven leiden, mijn Keniaanse man, ons dochtertje en ik… maar was gewoon nieuwsgierig! :wink:

Weet niet of t wat is, maar misschien kan je je berichtjes ook eens op het Kenia-forum hier op wereldwijzer zetten. Is best een actief forum met meerdere actieve Nederlanders en Belgen die (gedeeltelijk) in Kenia wonen.
Succes met de werving en jullie project!

Ik was een paar weken geleden nog bij Ukunda! Prachtig daar!! Ik ga eens even kijken op het Kenia-forum.

Groetjes,
Yvette

Volgende keer maar even laten weten als je weer in Ukunda bent, spreken we af! :wink: