Gastgezin/woning in België gezocht!

Goedemiddag,

Wij, Lotte en Janneke, zijn 2 studenten van de opleiding onderwijsassistent. (In Nederland)
In ons tweede jaar is het de bedoeling dat wij stage gaan lopen in het buitenland.
Wij hebben op dit moment België op het oog en zijn opzoek naar een verblijfplaats.

Omdat wij denken dat we het niet kunnen bekostigen om de huur van een woning te betalen, zijn wij opzoek naar een gastgezin waar wij voor een **half jaar **kunnen verblijven.
In ruil voor het verblijf zijn wij natuurlijk wel bereid te werken (in het gezin).

Wij hopen dat u ons kan helpen, of ons in contact kan brengen met iemand die mogelijk geïnteresseert is.
Ook willen we u vragen of u meer informatie heeft over de gastgezinnen, het werk en de omgeving daar. (Antwerpen, Gent, Brugge oid.)

in ieder geval bedankt voor het lezen van dit bericht we hopen dat u ons een stukje verder kan helpen.

Bijvoorbaat dank,

Vriendelijke groeten,

Janneke Homan en Lotte van Berkum

[jannekehoman@hotmail.com]

hej lotte en janneke…
wat leuk dat jullie ook na belgie gaan…
ik heb net hier wat aangemaakt geloof ik en ben op jullie site beland (denk ik)
maar ik zit hier nu een half jaar in belgie en kan jullie vertellen dat het hier heel leuk
is. de mensen zijn heel vriendelijk… als jullie willen werken en wonen in belgie zou je
is moeten kijken op au-pair world .nl wellicht staat er een gezin bij die jullie wil
verwelkomen en waarbij jullie wat huishoudelijke taken kan vervullen en op de kids passen
buiten jullie stage uren om. kijk maar.
mischien is het niks mischien zie je iets.

in ieder geval heel veel succes.
ik ben ondertussen ook zoekende naar een nieuw gezin/woning want mijn au-pair leventje
zit er hier in belgie op maar ik zou graag nog wat blijven en ondertussen hier wat
werken… alles is mogenlijk als je er maar achteraan gaat :wink:

nogmaals succes!

groetjes laura