Gastbloggers voor Europese (Engelstalige) reis site

Later dit jaar open ik een reis site die specifiek gericht is op Europa.
Op de site worden o.a. accommodaties aangeboden en zijn er city-guides en overige travel-guides te vinden. Daarnaast worden er enkele andere gratis services aangeboden en ook wordt er gestart met een blog.

Hiervoor zoek ik nog gastbloggers die het leuk vinden af en toe (hoevaak is op eigen inzicht) of eenmalig een blog te schrijven welke met reizen of dagjes uit te maken moet hebben. Voorlopig zal de site in het Engels aangeboden worden. Later eventueel ook in het Nederlands en andere talen. Als je goed Engels schrijft is dat een pré, maar niet verplicht. Eventueel kan ik zelf de tekst in het Engels vertalen.

Wat krijg je ervoor terug. In de blog mag je direct onder de titel en onderaan de blog (dus 2x) een link naar je eigen site maken indien deze reis-gerelateerd is. Daarnaast kan ik je naam (+ eventuele link naar reis gerelateerde site) vermelden op de credits pagina welke daar altijd zal blijven staan.

Als je éénmalig een blog wil schrijven is dat ook prima. Vaker mag altijd (max. 1x in de week.)

Lijkt het je leuk een gastblog te komen schrijven? Neem dan via PM contact op voor meer informatie + de url van de site. Graag hoor ik van jullie!