Ga ook met korting naar de Caravan en Kampeer Jaarbeurs in Utrecht

Van 8 tot en met 12 oktober 2014 wordt in het Jaarbeurs complex te Utrecht de Kampeer en Caravan Jaarbeurs 2014 gehouden. Onderaan dit artikel vind je een link naar een website waar je korting kunt krijgen op de toegangsprijs voor deze beurs.

Mijn vrouw en ik zijn zelf fervente caravan kampeerders. Wij zijn ooit in 1976 begonnen met kamperen.Vanaf dat moment zijn wij verslingerd geraakt aan het verblijf op campings. In de eerste jaren gingen wij tijdens de schoolvakanties met onze kinderen. Nadat de kinderen op eigen benen kwamen te staan zijn zij ook gaan kamperen. Zij hebben dus de liefde voor het kamperen van ons over genomen. De laatste twintig jaren verblijven wij in de maanden mei en juni meestal op een aantal campings in het Zuid oosten van Frankrijk. Onze favoriete streek is o.a. de Drome, de Vaucluse en de Var. Als het mogelijk is gaan wij ook de maand september kamperen in Frankrijk.

Kamperen doe je niet omdat je veel van luxe houdt. Juist omdat je je nog kunt bezit houden met basale zaken ( zelf ervoor zorgen dat er s avonds eten op tafel staat ), niet afgeleid worden door televisie, en piepende computers. Prettig is het ook om op een camping in kontakt te komen met andere kampeerders en dan ervaringen uit te wisselen.

Italiaanse stijl
Deze beurs is dit jaar ingericht in Italiaanse sferen Een bezoek aan de beurs geeft vast een voorproef voor de vakantie die je alleen of met je gezin door gaat brengen op een camping. De beurs is De ideale plek om een leuke bestemming uit te zoeken.

Tijdens de beurs kun je in het Beurstheater nieuwe wetenswaardigheden opdoen. Wat te denken b.v. van een workshop aansluiten satelliet televisie of informatie over het beveiligen van de kampeerauto.

BOVAG
Op de stand van BOVAG staat een heuse werkplaats met aan de brug een gecertificeerde keurmeester. Die laat zien welke punten hij naloopt voor een onderhoudsbeurt. Zodat je erop kunt vertrouwen dat je caravan, camper of vouwwagen in topconditie is voor een onbezorgde kampeervakantie.

Ik ga zelf naar de beurs om me te orienteren over de mogelijkheden om te gaan kamperen in Toscane. Na ongeveer 20 jaar te hebben gekampeerd in voornamelijk de Provence in het zuid oosten van Frankrijk, ben ik toe aan een andere lokatie om vakantie te beleven. Daar deze Kampeer en Caravan Jaarbeurs nu als thema Italie heeft ben ik ervan overtuigd dat ik met veel nieuwe indrukken de dag op de beurs af zal sluiten.

Beursdeelnemers
Dit is onder andere te danken aan de Italiaanse sferen, maar wat te denken van het aantal aangemelde bedrijven en instellingen die hebben aangekondigd op de Beurs aanwezig te zijn. Je vindt er onder andere een breed en gevarieerd aanbod aan kampers, caravans alsmede tenten.
Ook innovatieve producten die het kamperen nog aantrekkelijker maken zijn op de beursvloer aanwezig. Niet voor niets kan worden gezegd dat je je op de beurs in de grootste Kampeer en Caravan showroom van de Benelux bevindt.

Occasion advies
Nieuw dit jaar is de mogelijkheid om een onafhankelijk advies te krijgen voor de aanschaf van een occasion Camper en of caravan. Met name de punten waar je bij de aanschaf op moet letten worden doorgenomen.

https://lh5.googleusercontent.com/mj8-8bLUEJC9x04gZAo9g-SWyx8FTpT7tKpNtK6ukcz6pU4Pk3QK9772_8XtoxM4lXzAu03UKCu9gdqFqI7i7EZYVcE3lCoJ_6vafpaJpvwvb1ZU8I3FeY2L2fSPhPEFFw

100 Jaar kamperen
Tijdens de beurs zal ook aandacht worden besteed aan het eeuwfeest “100 jaar kamperen” Met een primitief tentje naar buiten om met volle teugen te genieten van de natuur. Hoe anders is dat tegenwoordig. Aan dit eeuwfeest is een wedstrijd verbonden. Deze wedstrijd, genaamd** Kamperen van de toekomst **geeft je de mogelijkheid om je creativiteit bot te vieren bij het ontwerp van een nieuwe Camper, caravan of tent.

Al met al lijkt het mij voor de actieve kampeerder een goede gelegenheid om de beurs te bezoeken en ideeën op te doen voor een volgende vakantie.

Korting op toegangsprijs
Mocht je na het lezen van dit artikel ook het idee hebben om naar de caravan en Kampeer Jaarbeurs te gaan, boek dan e tickets via onderstaande link. Je krijgt dan een korting op de toegangsprijs. Je betaalt dan €9,50 in plaats van de normale prijs van € 12,50 per toegangsbewijs.
https://registration.n200.com/survey/27vnlfnpjrqlf/register?actioncode=NTWO000309TGB

Goeie tip Cor en extra leuk, ik mag 10 kaarten weggeven. Dus voor mensen die kans willen maken op gratis tickets voor de Kampeer & Caravan Jaarbeurs lees mijn blog en laat een reactie achter: