Frans-Nederlandse familie in hartje Parijs met 2 zoontjes (1 en 3 jaar) zoekt vanaf sept. 2006:
Nederlands sprekende babysit (bv. student/e).
om onze zoontjes 3 dagen per week van de crèche/kleuterschool te halen + woensdag oppassen.
In ruil hiervoor bieden wij:
kamer met eigen badkamer in het grote huis van de grootouders van onze zoontjes, te Neuilly sur Seine (15 min met de metro van Parijs centrum, 1 min lopen van het Bois de Boulogne)
OF
vergoeding per uur.
Verder zoeken wij per direkt, voor de periode mei-eind juli een Nederlandstalige babysit om onze zoontjes tegen vergoeding enkele dagen per week van de crèche te halen.
Beste,
graag wil ik zo vrij zijn om te vragen of jullie bruikbare reacties hebben gekregen op jullie oproep. Wij wonen sinds 2 weken in Parijs (7e arr.) vanwege werk bij de Nederlandse ambassade. Onze kinderen, dochter van bijna 3 en zoon van bijna 6 jaar, gaan naar een franse school. Aangezien ik momenteel niet werk, hebben wij geen vaste oppas nodig maar zijn wij wel hard op zoek naar een nederlandstalige oppas voor af en toe 's avonds en in het weekend. Ik zoek expliciet een nederlandstalige oppas omdat vooral onze zoon nogal veel moeite heeft met het wennen aan de franse taal en dolblij is als hij nederlands tegen iemand kan spreken. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie bruikbare tips hebben. Alvast dank en vriendelijke groet, Eveline Mulckhuyse ([EMAIL=“emulckhuyse@hotmail.com”]emulckhuyse@hotmail.com T 01 47349144)
Ik wil me graag aanbieden als aupair.
Mocht één van jullie per september 2007 een Nederlandse aupair willen, voor een periode van zo’n half jaar, dan mogen jullie contact met me opnemen!
Geen idee of één van jullie nog zoekt, of tegen die tijd aan het zoeken is, maar het is het proberen waard.
Ik kom uit een gezin van 6 en ben de één-na-oudste. Ik heb altijd veel opgepast, ook weleens in een ander gezien. Mijn drie jongere broers waren behoorlijk wild, en daardoor sta ik sterk in mijn schoenen, wat dat betreft. Verder ben ik gek op Parijs, en zou ik het te gek vinden om daar een tijd te wonen.
Op dit moment heb ik geen rijbewijs, maar deze haal ik in de zomer.
Beste families,
Ik vraag me af of u een aupair zoekt voor de maanden januari tot en met maart? Ik ben nu aupair in een buitenwijk van Parijs t/m december. Als u geinteresseerd bent, kan ik u mijn family letter op sturen of misschien dat we ergens kunnen afspreken in Parijs. Voor mij is dat in de weekenden geen probleem. U kunt me mailen naar paulinevanp@hotmail.com.
Groetjes, Pauline