Frankrijk of toch Engeland in augustus

Wie is ook gek genoeg om met een onbekende op stap te gaan 2 weken in augustus? Lekker kamperen en wandelen (GR routes) en/of fietsen in Engeland (Glasgow/Edinburgh) of Frankrijk (midden/zuid). De tent zou mee kunnen op de fiets (dan worden het geen Alpen). Ik ben niet zo goed in lopen met bagage (auto!). Ik hou van :zon02: en natuur (de verrekijker gaat mee) en
's avonds een lekker wijntje bij de tent.

Groet Anke uit Utrecht (34)

Leuk (schotland dan) :slight_smile: wat zoek je in die onbekende die mee mag? of mag iedereen mee?

Groetjes Alex (25)

Hoi Anke,

Wandelen in Schotland: prima idee. Een paar jaar geleden ben ik in Schotland geweest en het lijkt me leuk om daar weer eens te kijken. Ten zuidwesten van Glasgow is een mooi gebied (net even gecheckt op 't www). Isle of Skye lijkt me ook prachtig. Zijn je plannen al wat meer concreet en wat verwacht je van de medereiziger(s)?

Groet Lex
(Utrecht/34)

He Anke,

Was benieuwd of je al een reismaatje hebt gevonden, Ik ben ook beschikbaar en wil in augustus met de fiets rondreizen in engeland/ schotland etc maakt niet uit.

hoor het wel, groetjes Bert

Ok, Wil 46 en ga van 2 t/m 15 augustus met mijn auto door Europa, als het je iets lijkt dan hoor ik t wel

Hoi Anke,

Ik ga zelf halverwege aug. (datum mail ik liever psnl.) met de fietsbus naar Nice en vervolgens met de ferry naar Corsica om daar rond te trekken met fiets en tentje.
Eind aug. weer back to Les Pays Bas.Wie weet leuk (na kennis making) om evt. samen te gaan toeren.
Ik ben zelf een spontane,vrolijke sportieve meid van 31.
Groetjes,

M.