Fotos Van Australie Gezocht Voor Publicatie

Ik ben een schrijfster van boeken voor een duitse uitgeverij. Ik heb al enkele boeken over Australie geschreven en in de lente 2004 komen er twee nieuwe van mij uit. Ik ben altijd verplicht ook de fotos voor de illustratie gratis te leveren. Maar ik heb zelf niet zo goede fotos kunnen maken. Ik ben dus op zoek naar iemand, die graag zijn/haar fotos van de natuur in Australie gratis will aanbieden om het boek “Australischen Outback und Bush entdecken” te helpen illustreren. Er komt natuurlijk wel je naam als fotograf in het boek te staan. Belangrijk zijn fotos van mensen op tour in: Bungle Bungles, Cape Tribulation, Kakadu, Grampians, Cradle Mountain, Flinders Ranges, Uluru, Kings Canyon, Kata Tjuta, Daintree, Pinnacles etc., dieren in het wild, 4WD of tour busjes aan het rondrijden in deze natuur.
Schrijf maar een mailtje als je geinteresseerd bent: publication@gmx.net

De groetjes, Elfi

Hallo Huub,
ik heb je e-mail via deze website ontvangen. Maar omdat er jouw e-mail niet bijstond kan ik je nu niet antwoorden. Hopelijk lees je dit hier en kunt me nog eens contacteeren, deze keer met je e-mail adres.
Doei, Elfi

Heb je nog foto’s van Australie nodig voor publicatie?
Je kunt me hierop bereiken: suzannemulder2@yahoo.com

Laat je me even weten hoe je andere boeken heten?

Groetjes

Hey Elfi,

Ik heb misschien wat foto’s voor je. De meesten zijn van het rif en duikplekken waar ik heb gewerkt. Er zijn ook een aantal van Bondi beach Sydney. Voor meer info kun je kijken op http://www.koervers.nl/coppermine/thumbnai…ils.php?album=4

stuur me een mail als je interesse hebt. Mailto:nielskoervers@hotmail.com

Niels