Hoi Toni,
je kunt altijd je foto’s posten in een fotoalbum hier op wereldwijzer,inplaats van een linkverwijzing!(dan hebben de leden er ook plezier van.)
Ja, dat begrijp ik, maar ik zit in totaal met een paar 1000 foto’s over verschillende reizen die ik wil delen en dat gaat erg moeilijk met jullie website. Ofwel heb ik de juiste manier nog niet gevonden. Als ik een link plaats kunnen jullie bezoekers toch ook meegenieten. Ik ben niet commercieel bezig, dus ik begrijp het niet zo goed.
Ontbreken er nou een aantal antwoorden??? Nu lijkt het wel of Toni tegen zichzelf zit te praten?
Als ik het goed heb wil je dus foto’s plaatsten? Flickr of Picasaweb zijn hier toch heel geschikt voor?
Georges heeft de link gewist omdat het niet de bedoeling is om op een groot aantal forums alleen een link naar een fotoalbum te posten. Je zou bijvoorbeeld de keus kunnen maken om een aantal (de mooiste, of de leukste) foto’s te posten in een onderwerp en daarbij de link naar de rest van het album te geven. Zo voegt het iets toe aan wereldwijzer en worden mensen nieuwsgierig naar de rest van je foto’s zodat jouw site er ook van profiteert door meer bezoekers te trekken.
Dat vind ik een zeer goede oplossing!
Ondertussen heb ik een fotoalbum geplaatst over onze Argentinïe-reis.
De volledige fotoreeks van onze Argentinië-reis [en al onze andere reizen] vind je op onze website www.sayhellotoamanda.com.
Je vindt er ook een kaart met daarop de plaatsen die we bezochten, enkele links naar youTube filmpjes over die plaatsen en ruimte om een reactie achter te laten [wat wij altijd leuk vinden]. En laat ajb ook een reactie achter op Wereldwijzer.
Wow, prachtige foto’s, zeg.
Hier vast een linkje naar dit Argentina-fotoalbum van Toni op Wereldwijzer !
Mooie foto’s!!
Overigens heb ik je post beetje aangepast met rechtstreekse links naar het fotoalbum op wereldwijzer en een link naar je website. Zo ziet het er mooi uitnodigend uit en hoeven mensen niet te zoeken.
Overigens kun je in je posts ook nog foto’s plakken he! ![]()
Ps. Is momenteel fotowedstrijd bij National Geographic en einde van het jaar hier waarschijnlijk ook weer…
Bedankt voor de lovende woorden. Wil je die reactie ook op mijn website plaatsen? www.sayhellotoamanda.com/content/argentinië
@Theiz
Bedankt voor de info. Ik vind het altijd zo moeilijk om iets te kiezen wat andere mensen mooi vinden. Maar ik ga er straks toch naar kijken [en misschien iets insturen]. Wat ik ook nog even kwijt wil: je mag nu niet denken dat ik Wereldwijzer alleen maar gebruik om zo mijn eigen foto’s en website te promoten. Ik organiseer al onze reizen zelf en vind altijd heel veel praktische info op jullie webstek. Keep up the good work! Half juli mag je een fotoalbum over onze china-reis verwachten.
Dat gevoel had ik niet hoor. Maar we zijn redelijk streng in die dingen om te voorkomen dat we straks een forum zonder inhoud maar met linkjes zijn. ![]()