Foto

18 t/m 27 juli

Originally posted by Saskiia@11-07-2005, 16:39:48
** 18 t/m 27 juli **

Hmmz, dat schiet niet echt op! wij komen 26 juli pas aan, ach wie weet komen we jullie nog even tegen:P

Groetjes

Ja precies :stuck_out_tongue: maar ik denk dat je toch wel snel mensen ontmoet daar

Originally posted by Saskiia@11-07-2005, 16:49:04
** Ja precies :stuck_out_tongue: maar ik denk dat je toch wel snel mensen ontmoet daar **

Jah das waar, k ben er vorig jaar ook geweest.! maarjah je zal zien dat je net niet de mensen tegen komt, die je tegen wil komen…voeg me anders effe toe at msn..erikvelstra@hotmail.com

Originally posted by lloret2005@11-07-2005, 13:23:27
** aha misschien zie ik je wel tijdens het uitgaan (als ik je herken) :stuck_out_tongue:

of ik ga een keer naar blanes met mijn maten, even kijken hoe jullie daar uit je dak gaan. **

Wij zijn heel rustig… dansen niet, en drinken niet :rolleyes:
MUHAHAHAHA :stuck_out_tongue:

Originally posted by Mell0w+11-07-2005, 17:59:32–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Mell0w @ 11-07-2005, 17:59:32)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–lloret2005@11-07-2005, 13:23:27
** aha misschien zie ik je wel tijdens het uitgaan (als ik je herken) :stuck_out_tongue:

of ik ga een keer naar blanes met mijn maten, even kijken hoe jullie daar uit je dak gaan. **

Wij zijn heel rustig… dansen niet, en drinken niet :rolleyes:
MUHAHAHAHA :stuck_out_tongue: **
[/quote]

haha grapje zeker?

ok ik kan niet zo goed dansen, maar doe het wel :stuck_out_tongue:

en ja drinken doe ik met mate, ben altijd nuchter

O wat ben ik goed in sarcasme :smiley: Naja je zal t wel zien als je in Blanes bent en je herkent me heah :stuck_out_tongue:

haha

je hebt mensen die tijdens het uitgaan alleen staan of zitten en dan rondkijken

Dat is dus echt super saai… ik zou t weleens willen proberen maar het lukt mij geeneens! Als ik leuke muziek hoor beweeg ik vanzelf :lol:

Originally posted by Saskiia+11-07-2005, 17:28:26–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Saskiia @ 11-07-2005, 17:28:26)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–Wicked1@11-07-2005, 13:08:10
** saskia en danielle, bij deze zijn jullie uitgenodigd in onze luxe chalet 2000 (bungalow) om een lekker verfrissend drankje te nuttigen en een babbeltje te maken :smiley:

xx Timo **

OKe dat is dan afgesproken :stuck_out_tongue: **
[/quote]

ok dan, mooi :smiley: hoop jullie zeker tegen te komen in blanes :rolleyes:

wanneer zat jij er dan???

ik zit er vanaf vrijdag tot 17 dagen later :smiley: jullie 18 juli tog? op camping solmar…? of nie

xx

Nope, Roca

zo effe een nieuwere foto van me, ik had een andere foto hier geplaatst maar die is al oud

ik sta er niet al te vrolijk op :stuck_out_tongue:

http://webdisk.planet.nl/kuo00020/publiek/album/haha.jpg

Wederom: Leuke feuteu :slight_smile:

hehe thnx

je doet me denken aan zo`n gassie uit het spel Tekken :stuck_out_tongue:

haha wat een compliment!

haha ik kan geen vechtsport

Altijd leuk, knopjes raggen :stuck_out_tongue: