En de nieuwe, weer een hele uitdaging: Oost-Europa?
Goed gedaan, maar je autootje is redelijk ver verwijderd van de volgende stad ![]()
Colombo?
Colombia?
Oh shit, mijn laatste commentaar over het autootje dat redelijk ver van de stad verwijderd was, gold voor het autootje in Bandar Bla Bla (toch drie woorden :)).
rj1102 heeft in deze ook weer gelijk: Stad in Oost-Europa. Dus geen Colomb(o)(ia).
Rusland? Laten we zeggen Moskow?
Da! en Net!
(dus: Ja in Rusland en Nee in Moskou!)
Mijn tweede gok zou zijn Wolgagrad. Ik zie daar veel gele en witte minibusjes, maar helaas geen spoor van dat mooie gebouw op de achtergrond.
Ik zou mijn google-autootje nog maar even volgooien rj, 't is nog wel een eindje rijden vanaf Wolgagrad.
Dan probeer ik verder: Moermansk?
Mijn autootje is inmiddels ook eindelijk in Moermansk gearriveerd:
Hééééééél knap gevonden rj. Ik ben wel erg benieuwd wat er zo bijzonder is aan dat gebouw dat C4th ons daar naar laat zoeken……
Voornamelijk dat het moeilijk te vinden zou zijn.
Jouw autootje rijdt erg goed, mijn autootje had iets meer problemen… Een “breng hem even langs, dan kijken we ernaar” veranderde na drie kwartier in “neem maar even een leenauto mee”, uiteindelijk eindigend in een “ja, je hebt een probleem, maar we hebben niets kunnen vinden”…
zucht.
Honderd euro armer, nog steeds een probleem met koelvloeistof die wegloopt, maar niemand vind een lek en er lekt ook helemaal niets uit want de bodemplaat is schoon en droog… er stromen ook geen uitlaatgassen in het koelvloeistofdeel, dat is ook gecontroleerd.
Voorlopig dus maar om de maand blijven bijvullen…
Maar hoe dan ook… Moermansk was gisteren al geraden zag ik. Wederom onder de indruk van jouw speurkwaliteiten rj!
Score:
rj1102 4
Sjos 1
Knap moeilijk, dat plaatje van Moermansk … Chapeau !
Niemand voor deze? Google-autootje zonder brandstof rj?
Weekendje weg. Gebrekkig wifi. Kan wel een schot voor de boeg doen: India?
Niet India, maar toch wel redelijk in de buurt ![]()
Dacht eerder aan China of Vietnam.
Kathmandu?
Oh… ik wilde net de tip geven dat de naam van de stad in de afgelopen paar uur ergens in het café genoemd is… maar is al niet meer nodig. Sjos scoort een punt, ik heb Kathmandu op de streetview opgezocht (was weer een “blauwe puntjes plaat”, dus wat lastiger :biggrin:)
Score:
rj1102 4
Sjos 2