Forumspel: Raad de Google Street View Stad

Gaan we weer, nieuwe ronde. Dit keer krijgt Cameo krijgt nu echt een rustig weekje, de rest van de deelnemers niet, LineC mag weer meedoen :biggrin:

We beginnen meteen niet al te makkelijk denk ik.

:thumbsup: Bingo !

Las Vegas boulevard :biggrin: in euhhhhh… Las Vegas??

Lol… iets te lang lopen speuren of er niet toevallig een vlag hing om de boel te verraden… totaal de naam van de straat over het hoofd gezien :redface: :retard:

Score:
Sjos 1

Düsseldorf

Ah, rj1102 heeft zijn wagentje weer aan de praat gekregen, op het goede continent, het goede land en dus ook weer de goede stad.
Top.

Score:
Sjos 1
rj1102 1

Fire up the engine, we gaan naar een andere stad:

Tórshavn?

Het is niet Tórshavn. Ook helemaal niet op de Faroer trouwens, maar het heeft er wel iets mee gemeen :slight_smile:

Nuuk (en ik ben nu niet aan het schelden;))

wow… jouw auto kan ook varen.
Knap, hoe kom je er zo op?

Score:
rj1102 2
Sjos 1

Door je tip dat het iets gemeen had met Faroer dacht ik aan Denemarken, echter daar zijn de steden redelijk vlak. Ik had overigens niet verwacht dat er in Groenland steden zouden zijn met flatgebouwen.

Mmmm, zo groot en statig gebouw maar Google Search kan er blijkbaar toch weinig van maken…
Eerst maar eens gokken op welk continent ik mijn wagentje moet neerzetten, Noord-Amerika?

Ah ja, de tip dat de gezochte stad iets gemeen had met de Faroer… De link was inderdaad Denemarken!

Wat betreft deze plek: je karretje kun je in Noord-Amerika beter op het vliegtuig zetten naar een ander continent.

Is het in of in de buurt van India?

Het ligt niet in India, maar wel een stuk dichter bij India dan Noord-Amerika.
Is dan ook op het continent Azie!

Dubai. Laatste gok van vandaag, slaap lekker!

Je reist vanuit India de verkeerde kant op.
Slaap lekker !

Wow, het ziet er allemaal wel erg tiptop uit voor Azië. Is het misschien Brunei, in de hoofdstad Bandar Seri Begawan?

Het is niet misschien Bandar Seri Begawan, het is zeker Bandar Seri Begawan (een stad waar ik tot gisteren nog nooit van gehoord had).

Score:
rj1102 3
Sjos 1

Het was beetje een educated guess, ik kon gisteravond het precieze gebouw niet vinden. Vandaag toch nog maar even wezen rondrijden in Brunei: tegenover de Ash Shaliheen moskee