Forumspel: Raad de Google Street View Stad

De betrouwbare bron dat Cameo het deze week te druk zou hebben (Cameo zelf) heeft het schromelijk overdreven…

Score:
Cameo 2
Sjos 1

Macdonald Bridge, **Halifax **(Dartmouth), Nova Scotia, Canada

(als je het druk hebt, moet je vroeg naar bed; eens kijken of ik daar gebruik van kan maken, om toch weer mijn puntje te scoren deze ronde)

Pak je echt een uithoek uit Canada… en binnen een uur is het rotjong1102 er weer uit :biggrin:
Petje af. Had toch verwacht dat die langer zou duren.

Score:
Cameo 2
Sjos 1
rj1102 1

Nu maar ééntje iets vroeger, om Cameo ook de kans te geven nog even een poging te ondernemen voordat hij zijn broodnodige slaap gaat pakken

Doetinchem?

Doetinchem niet. Wel in Nederland.

Dan moet het bijna wel Tietjerksteradeel zijn;)

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

lol, zitten de draadjes weer een beetje in de war C4th

Goh, is je google street simulatiewagen stuk? Helemaal geen link naar waar dat plaatje vandaan kwam?

Tietjerksterectera is goed!

Score:
Cameo 2
rj1102 2
Sjos 1

Bij deze nog even de link:

De VVV van Tytsjerksteradiel dankt C4th voor deze mooie promotie;)

En mijn streetview-autootje reed meteen even door: Manchester

Lol… begin me af te vragen of jij soms bij google werkt.
'k mag geen bonuspunten geven, maar anders stond je alsnog bovenaan in deze ronde :biggrin:

Score:
rj1102 3
Cameo 2
Sjos 1

Ik zou zeggen: Start de motor van je google-karretje maar weer, hier is een nieuwe plaat.

Hele dag door Amerika gereden, maar ik begin te twijfelen of dit wel het juiste werelddeel is…
Iemand anders suggesties?

Ja hoor, ik raad je aan je google-autotje direct op een schip te laden en weer in oostelijke richting te gaan varen.
(samengevat: Antarctica, Noord- en Zuid-Amerika vallen af).
Oke, extra hint: Oceanie ook.

Omg India

Als je de omgeving maar groot genoeg maakt, dan zou je het omgeving India kunnen noemen, maar dan moet je een heel grote omgeving maken :slight_smile:

Jammer haha

Doet hetzelfde als rj1102 en start je google autotje.
In jouw geval moet je niet oostwaarts, maar westwaarts gaan rijden.

Hmmm, mijn wagentje zit al lang zonder benzine.
Wat hebben we tot nu toe: ten oosten van de Amerika, ten westen van India.
Ik zie iets van een moskeekoepel op de achtergrond, de letters op de muur zijn vaag maar zien er m.i. toch westers uit.
Ik zie verder de Google Street View pijl, dus het lijkt een land te zijn met streetview-dekking, wat nagenoeg heel Afrika uitsluit.
Is het in Europa?

Is, denk ik, in zuidelijk Afrika.
Gokje: Gaborone, Botswana?