Volgens mij zijn we ook in Kortrijk en iets zegt me dat LineC dat ook al wel in de gaten had (wat niet heel verwonderlijk is, aangezien zij volgens mij in het buurland woont
).
Score:
Sjos 1
Volgens mij zijn we ook in Kortrijk en iets zegt me dat LineC dat ook al wel in de gaten had (wat niet heel verwonderlijk is, aangezien zij volgens mij in het buurland woont
).
Score:
Sjos 1
The Wizarding World of Harry Potter, Diagon Alley, Hogsmeade
Ziet eruit als een soort studio of themapark, kennelijk iets met Engeland, dus gokje: Harry Potter studio’s van Warner Brothers in Londen?
dat zal het zijn!
Ja sorry Sjos, Diagon Alley ligt in Londen, Hogsmead is vlakbij Zwijnstein (want daar konden ze in hun derde jaar lopend naar toe).
Ik vrees dus dat het antwoord van dutchgirl goed is, want Londen was wat ik zocht.
Score:
Sjos 1
dutchgirl 1
Ah hier toevallig paar dagen terug reisverslag over gelezen, volgens mij is dit Hallstadt in Oostenrijk!
ennuh….in de Grolsch Veste geweest??
Pas op Sjos… glad ijs… kan zomaar vergeten een puntje aan jou uit te delen :biggrin:
Nee, Goddank niet. Zat gisteren op een verjaardag, tussen Ajacieden, wat dit keer wat fijner was: die durven momenteel hun mond ook niet heel ver meer open te doen :biggrin:
Helemaal goed dutchgirl. Hallstatt wordt gezien als één van de mooiste dorpen van Oostenrijk.
Hiermee ben je Sjos voorbij, maar je bent er nog niet.
Score:
dutchgirl 2
Sjos 1
Yup, helemaal goed!
Score:
dutchgirl 2
Sjos 1
rj1102 1
Lahti
Correct.
Score:
dutchgirl 2
Sjos 2
rj1102 1
Toch ook maar eens antwoorden :
Koblenz, Jesuitenplatz, Duitsland
Welkom terug. Moet ik nog zeggen dat het goed is :biggrin:
Score:
dutchgirl 2
Sjos 2
rj1102 1
LineC 1
gok: Ibiza?
Nope, niet Ibiza. Wel Europa ![]()
Gok: Kreta?
Nope, niet in Griekenland en ook niet Spaans grondgebied.
Mmm, lijkt mij toch zuiderlijk Europa, Kroatië misschien?
:idea: aha het is het huisje van de buren van C4th ergens in Tukkerland