Forumspel: Raad de Google Street View Stad

Haha, ken je het of heb je van de verkeerschaos gehoord ?

Score:
Cameo 1
Sjos 1

Te Anau, Southland NZ

Cameo heeft er zin in ! Wil graag een treetje hoger in de Hall of Fame komen te hangen!

Score:
Cameo 2
Sjos 1
rest??? Nog iemand aanwezig?

Porto :slight_smile: !

Correct.

Score:
Cameo 3
Sjos 1

Lijk me Madurodam (Den Haag dus)?

En anders is het wel het Vredespaleis, ook in DH;)

Ik ben weleens in Holten geweest maar herkende het daar niet van. Ik probeer een beetje jou denkpatroon te volgen :drool: en soms lukt dat.
meestal moet je hier je gedachten snel neer schrijven anders ben je te laat……
Ben pas daarna gaan googlen waarom er zoveel over Holten werd getwitterd, ik vermoed dat het iets met de toestand op de A1 te maken had.

Klopt Sjos, de toestand op de A1. Om de toestand nog leuker te maken… er is in het dorp een goede uitgang naar de andere oprit van de A1, maar net dat treintunneltje lag er toevallig uit wegens wegwerkzaamheden, dus moest alles over nog kleinere wegen…
Automobilisten werd ook aangeraden om door Markelo te rijden (ook zo’n heerlijk klein dorp met niet al te grote wegen), maar dat zou zeker nog een half uur langer rijden zijn :slight_smile:

Shit… goed zo dutchgirl… Het was inderdaad Madurodam… Dacht jullie even zoet te houden. Ik dacht ook dat het het Vredespaleis was, maar bij nader googelen leek het er niet zo op vond ik… anders had ik een ander gebouw gekozen om het moeilijk te maken.

Score:
Cameo 3
Sjos 1
dutchgirl 1

Sochi, Rusland

Jeetje, krijg ik dan nooit een dagje rust… moet iedereen het altijd zo snel raden (oke, ik geef het toe, ik zag jouw antwoord gisteravond rond 23.30 al en besloot dat ik toen toch even geen zin had om googlemaps in te duiken… sorry).

Score:
Cameo 3
dutchgirl 2
Sjos 1

Even een makkelijke tussendoor, zodat ik even rustig een volgende plaat kan gaan uitkiezen voor later vandaag:

Tja, welke is het?
Gokje : Orlando, VS

Correctie : Niet Orlando, maar Tokyo :slight_smile: !

Knap! Ik ken niet veel mensen die weten dat er in Japan ook nog zo’n Disney fabriek zit.
Had dan ook inderdaad eerst één van de drie bekenden verwacht (en je hebt me niet teleurgesteld :biggrin:).
Hoe kwam je zo op Tokyo? (toch een image-search?? Dat check ik namelijk niet altijd meer… kost me teveel tijd).

Score:
Cameo 4 (bijna een treetje hoger)
dutchgirl 2
Sjos 1

Nelson Mandela square in Sandton, Johannesburg

Orlando was pure gok. Maar achteraf bleek dat die torens links en rechts niet overeenstemden. Daarom dus even verder gezocht en zo kwam ik in Tokyo terecht :).

Cameo: Gefeliciteerd. Ik mag je een rondje rust aanbieden en een treetje verhoging in de all-time hall of fame!

HALL OF FAME / Google Street View Expert

LineC **********
Sjos ******
Marineduiker *** - Cameo **
Martijng * - dutchgirl * - rj1102 *
C4th - VideJo

Nieuwe ronde, nieuwe namen?
LineC mag weer los, dus wil je iets raden… wees er snel bij (hoewel Line af en toe haar gedwongen rustperiode zelf verlengd).

lol2 Is dat een stille wenk ?

Eindelijk nog eens een plaatje uit een ander buurland van Nederland. Niet in Duitsland dus !

jeetje …ben ik ff weg, zijn we in een keer een ronde verder….

nu zijn we volgens mij in Kortrijk