Forumspel: Raad de Google Street View Stad

Zowel rj1102 als WhiteDragon hebben gelijk. In Nederland en niet in Amsterdam.

Sommige sportliefhebbers zouden het kunnen kennen. Het gebouw is vorige week nog op het sportjournaal geweest in het item van de aankomst van iemand voor een bepaalde functie. (meer zeg ik nog even niet).

apeldoorn

Helemaal goed!
Het gebouw is het Omnisport gebouw. Een indoor wielerbaan en tevens de thuishaven van de nationale volleybalselectie.
De persoon die het onderwerp van het sportjournaal was de nieuwe bondscoach van het damesvolleybal team. Een of andere…italiaan dacht ik.

Score:
Sjos 2
rest… 2 minder.

Seattle

Beetje jammer dat ons eigen land lastiger te raden is haha

Ja, WhiteDragon, daar heb je gelijk in. Maar ik denk serieus dat er meer Nederlanders in Parijs geweest zijn dan in… eeh… Almelo.

Seattle is correct.

Score:
Sjos 2
LineC 1

Dat is vast Palma

Apeldoorn… zucht.

Eeh, deze niet dus he… het vorige plaatje…

Er zullen vast wel palmen staan White Dragon, maar de plaatsnaam is niet Palma, in welke vorm dan ook. Sorry.

Miami?

Valencia (Spanje)

Ach het was in ieder geval Spaanse grond haha

Posietieve gedachte White Dragon, daar hou ik van. En weet: jouw naam is al eens genoemd in de scorelijstjes, iets dat 99% van de deelnemers nog nooit is gelukt :).

De onvolprezen lady of the plaatjes is hier weer goed bezig. Valencia it is!

Score:
Sjos 2
LineC 2

Troyes

He? Ik dacht serieus dat ik vanmiddag mijn volgende plaatje al gepost had?
Blijkbaar niet.

Bij deze: Troyes is goed.

Score:
Sjos 3
LineC 2

Grote Kerk in Deventer.

Met dank aan het zoekplaatjestopic waar je het net ook over het mooie Deventer had, met boekenmarkt, Dickens festijn, haha …

hmmm blijkbaar moet ik inderdaad eens naar Deventer….in m’n geheugen googlen blijft toch leuker dan op het “net”.

Aan de zijkant van die kerk hangt een kookpot, waar ze valsemunter in kookten.
Eh toen, nu niet meer.

Van wat ik me herinner :nadenken: is (euh … was) dit eerder aan de Waag op de Brink, toch ?
Cfr. Zoekplaatjestopic (foto van ene … VideJo)

Kijk,ben ik weer in de war.
Inderdaad was die ketel te zien op een zoekplaatje van mij.