Forumspel: Raad de Google Street View Stad

Ik vond het er juist wel dichtbij uit zien :slight_smile:

Helemaal goed. Knap gevonden. Geïmponeerd dat er niemand over Turkije oid begon.
Wow… zes namen in de rondescore… dat is mooi!

Score:
Marineduiker 3
Cameo 3
Sjos 2
White Dragon 2
dutchgirl 1
Marineduiker 1

Londen !

Euh … slechts 5 verschillende namen, toch :slight_smile: ?

Haha. Scherp gezien, zowel Londen als die namen… Blijkbaar heb ik helemaal over de eerste Marineduiker heengekeken…

De nieuwe huidige scorelijst wordt nu dus:
Marineduiker 4
Cameo 4
Sjos 2
White Dragon 2
dutchgirl 1

Warschau?

In Polen, ja. Met dank aan Poczta :).
Nog een gok : Krakau ?

We zijn elkaar vandaag de punten aan het toespelen Sjos… Ik zie net dat ik een puntje had voor Santiago (jeuj!!!). Hier krijg jij het puntje, het is inderdaad Warschau.

Score:
Marineduiker 4
Cameo 4
Sjos 3
White Dragon 2
dutchgirl 1

Bariloche !

Shit… dacht ik even rust te hebben… Ik had beter een minder bekend plaatje van Bariloche kunnen nemen… wie weet :slight_smile:

En hiermee is de ronde ook ten einde gekomen en heeft Cameo een stapje omhoog gemaakt op de ladder, onderweg om LineC te verdrijven lol2

HALL OF FAME / Google Street View Expert

LineC *********
Sjos ******
Marineduiker ***
Martijng * - dutchgirl * - rj1102 * - Cameo *
C4th - VideJo

En we gaan weer van start. 10 dagen hebben we over de vorige ronde gedaan. Benieuwd hoe lang deze gaat duren.

Wegens gebrek aan inspiratie beginnen we makkelijk. De enige moeilijkheid zal zijn op te zoeken tot welke plaats het gebouw hoort :slight_smile:

Ach, traag maar zeker ! Stuur Linec, Sjos & co met vakantie, en dan kom ik er ooit wel :wink:

Mysterieus plaatje ditmaal ! Zo kan het nog lang duren.

Verdorie… op beide plaatsen waar ik iets moest plaatsen tegelijk… Raar (maar waar).
Poging 2
(het mooie hiervan is trouwens wel dat zij met zo’n plaatje ook niet verder kunnen uitlopen :biggrin: )

Wierschem

Haha,
Burg Eltz in Wierschem, Duitsland.

update :
Pfff … te laat

Grappig… uit Google had ik als plaatsnaam: Münstermaifeld gehaald, maar nadat jullie beiden vol enthousiasme hetzelfde noemen nog iets verder gezocht… blijkt dat post naar beide plaatsnaman gaat aankomen. Straatnaam en nummer wel gelijk.

Kortom, ook Wierschem is goed.
Het eerste punt gaat naar Sjos.

Score:
Sjos 1

Volgens mij ben ik daar ooit geweest… kan me alleen absoluut niet herinneren waar ik dat gezien heb…

Vast ergens in Europa :biggrin:

Mmm, een fietser, vlak landschap, grauw weer… vast in NL?

Het gebouw lijkt op Nemo
Maar hartje Amsterdam is het niet