Forumspel: Raad de Google Street View Stad

Juneau, Alaska

White Dragon: Heel lief dat je je opmerkingen deelt met andere gebruikers. Uiteraard mag je dat doen, maar dan loop je het risico dat een ander er met het bot vandoor gaat (Cameo dit keer).
Even nog een opmerking over je: “Heeft geen streetview”
Er zijn landen waar streetview niet actief is, die toch her en der een Spot hebben waar je 360 graden rond kunt draaien in Streetview, zoals dit voorbeeld, dat in Montevideo, Uruguay te vinden is:
https://www.google.nl/maps/place/Montevideo,+Uruguay/@-34.902973,-56.123271,3a,75y,208.8h,103.02t/data=!3m5!1e1!3m3!1s_bDwp1J98LEAAAQfCL-t8A!2e0!3e11!4m2!3m1!1s0x959f80ffc63bf7d3:0x6b321b2e355bec99

Kortom: Er is geen streetview HOEFT niet te betekenen dat ik niet toch stiekem iets uit dat land/stad heb gekozen.

Maar goed, zoals hierboven al opgemerkt: Punt voor Cameo.

Score:
Marineduiker 1
White Dragon 1
Cameo 1

Ja ik zat ook lang bij sitka alaska te kijken. Zat in de buurt, daar zou immers de hal heen gaan. Maar iets meer richting land dus

Dat iemand anders het raadde maakt me niet uit, ik gaf het op :slight_smile:

Is dat het stadion van Boca Juniors in Buen os Aires?

Ja, dat is.
Van binnen ook best bijzonder om te zien.

Score:
Marineduiker 2
White Dragon 1
Cameo 1

Hua Hin, Thailand

ik ben werkelijk waar onder de indruk !

Score:
Marineduiker 2
White Dragon 1
Cameo 1
dutchgirl 1

Hala Madrid!

Nou, ik ook! Thailand was wel duidelijk vanwege de bank, maar om de juiste straat te lokaliseren is wel erg knap. Ik zag in ieder geval geen concrete aanwijzingen.

Er begint zich een voetbalstadion-trent te ontwikkelen op Wereldwijzer;)

Hala??

Whatever.

Score:
Marineduiker 3
White Dragon 1
Cameo 1
dutchgirl 1

En voor de niet voetballiefhebbers, hier weer een plaatje waar niet echt een voetbalstadion in te zien is :slight_smile:

Washington DC??

Olympia

Hala??

Whatever.

Je post een plaatje van Santiago Bernabeu, dan kun je een opmerking verwachten richting Real, whatever. Hala Madrid is het clublied.

Zag het nummertje 41 op een straatnaambordje, toen gezocht met Soi 41 en dan zonder Bangkok en toen had ik hem :slight_smile:

@Marineduiker: Oh… goed van je. Het clublied kende ik niet. Dank.
@dutchgirl: Goed gevonden !

@Whitedragon: Ik hoopte al dat er iemand voor een plek in Griekenland zou gaan (omdat dat ook intuitief mijn eerste gedachte zou zijn).
@Sjos: Correct !

Score:
Marineduiker 3
White Dragon 1
Cameo 1
dutchgirl 1
Sjos 1

Ja Griekenland leek mij het meest logische maar Athene was het niet

Tja,

In Latijns-Amerika?

Tja… Nee, niet in Latijns Amerika.

Oke, hint: Azie !