Da is… Goed!
Score:
Sjos 4
rj1102 2
VideJo 1
GerHannimo 1
Cameo 1
Da is… Goed!
Score:
Sjos 4
rj1102 2
VideJo 1
GerHannimo 1
Cameo 1
Vilnius ?
Shit, hij was weer opzoekbaar zag ik…
Beter opletten C4th.
Goed dus.
Score:
Sjos 4
rj1102 2
Cameo 2
VideJo 1
GerHannimo 1
(even gecontroleerd… niet via google image search te achterhalen. Succes allemaal !!)
Anchorage
Knap gevonden, ik had het al opgegeven;)
Dankje rj1102. Inderdaad lastig plaatje. Ik heb geluk gehad dat ik het juiste zoekwoord had.
Sorry voor de late reactie, ik zat gisteren in De Grolsch Veste te genieten van een onwaarschijnlijk slot van de wedstrijd ![]()
(sorry Brabo’s… )
Hoe dan ook: IK ben redelijk benieuwd wat het juiste zoekwoord was waar Sjos op gezocht heeft, vast niet Hilton Hotel :biggrin:
Klopt inderdaad, het is in Anchorage, op de hoek bij het Tourist Information Center.
Dat betekent dat Sjos lekker kerst kan vieren. Hij hoeft de tafel niet te verlaten om te kijken of er al een nieuw plaatje gepost is. Hopelijk komt hij voor de jaarwisseling nog terug, maar dat ligt aan de rest.
Sjos: gefeliciteerd met weer een ster in de Hall of Fame. Je hebt LineC nog niet ingehaald, maar blijft mooi in haar voetspoor.
HALL OF FAME / Google Street View Expert
http://media.wereldwijzer.nl/vast02/wwz.1446.png
LineC ********
Sjos ******
Marineduiker ***
Martijng * - dutchgirl *
C4th - VideJo - rj1102
Doetinchem?
Verhip. Denk ik een keer een wat lastigere gevonden te hebben, hebben ze hem weer in ongeveer een uurtje gevonden.
VideJo opent de score:
Score:
VideJo 1
Kasteel van/in Praag, Tsjechië
't Zal niemand verbazen dat dat GOED is.
Score:
VideJo 1
LineC 1
Eerste hint: Niet in Europa en ook niet in Amerika (Noord- noch Zuid).
Blijven dus over Azie, Oceanie, Afrika of Antarctica ?
Die laatste twee lijken mij vrij onwaarschijnlijk.
Ik vermoed dat het ergens in Oceanie is.
Ligt het in Australie?
Huh … kan, denk ik, ook in Afrika zijn, toch ?
Sorry GerHannimo, jij zit er enigszins naast. Oke, goed gezien dat het niet in Antarctica is, maar het is ook niet in Oceanie en ook niet in Azie.
LineC zit er momenteel het dichtst bij met haar opmerking dat het ook in Afrika kan zijn.
Klopt, het kan ook in Afrika zijn en het is dan ook in Afrika!
Malabo, Equatoriaal Guinea (CAN 2015) ?
Volgens Google maps is het van Malabo naar de stad waar het hier om gaat 19 uur en 35 minuten vliegen, maar dat is dan ofwel een Fred Flintstone vliegtuig, of met heel veel omwegen.
Een autoroute is in maps niet voorhanden.
De afstand is dik 3600 kilometer (uiteraard in Zuidelijke richting)
National Stadium, Gaborone, Botswana
Bingo !
Score:
LineC 2
VideJo 1
Bethlehem, Palestina
Op de Tweede Kerstdag start(te) hier traditioneel een vredesdemonstratie !
Hopelijk is dit ook vandaag nog het geval …