Forumspel: Raad de Google Street View Stad

Ja, Parijs was inderdaad ook wel ondoenlijk moeilijk, zal het niet meer doen lol2
Antwerpen is hartstikke goed. Welkom terug!

Score:
Sjos 1

Ha Ha, dat kan natuurlijk niets anders dan Rijssen zijn…

Toch best knap van je (ideetje kwam eigenlijk van de reacties op mijn Parijs foto… om een bouwwerk te gebruiken dat heel ergens anders thuishoort… maar ja… dat dit niet het echte vrijheidsbeeld is, dat was niet moeilijk te zien ).

Sjos is back!

Score:
Sjos 2

Nou het beeld is echt maar iets in de omgeving lijkt anders….

Zijn we nu in Tokio of Tokyo?

Zeg jij het maar. Ik reken beides goed.

Je concurrentie laat je wel in de steek…

Score:
Sjos 3

Hier moet ik echt gokken, 6-baans weg.… zou het de golden gate bridge in San Francisco zijn?

Zou zomaar kunnen.
Zou ook zomaar kunnen dat je naar een “clean sheet”-overwinning gaat…

Score:
Sjos 4

ik weet inmiddels iets meer over Tuibruggen en pylonen waarvoor dank.
Dat vreemde vliegende wiel kan ik nog niet thuisbrengen.
Ik hou het even op de Ta-Chi brug in Taipei

link

Dazhi Bridge?
Taipei City, Taiwan

Grinnik, dat vreemde vliegende wiel was blijven staan om jullie op een dwaalspoor te brengen, want ondanks het liedje “Nine million bicycles in Beijing” denk ik toch dat mensen rijwielen eerder associeren met Nederland dan met het verre oosten.
Zo niet de toppers op deze site uiteraard.

Sorry rj1102, hoewel jij precies de juiste locatie weet aan te geven heet het spel: Raad de Google Street View STAD en dan is Sjos helaas toch de eerste die een goed antwoord gegeven heeft.
Een clean sheetje voor Sjos dus… Een daadwerkelijke 5-0 en een rondje rust is je beloning.

HALL OF FAME / Google Street View Expert

LineC *******
Sjos *****
Marineduiker ***
Martijng * - dutchgirl *
C4th - VideJo - rj1102

Oke… Iedereen weer op 0.
Op naar het volgende sterretje voor iemand in de Hall of Fame, of nog leuker: op naar een nieuw persoon in die lijst.

Ha ha, ja sorry had Sjos antwoord niet gezien en Ta-Chi of Dazhi is denk ik hetzelfde, ten noorden van de brug spreken ze net een ander dialect als ten zuiden;)
Gefeliciteerd met de clean sheet!

Dank je RJ. Je verklaring helpt enorm. Vond het al zo vreemd dat ik zo weinig “hits” kreeg op “Ta-Chi”
Succes in de nieuwe ronde!

Ik had ook het vermoeden dat Ta-Chi of Dazhi hetzelfde zou zijn. Kreeg bij de ene naam ook eigenlijk geen hits, maar aangezien het inderdaad om de naam van de stad gaat, heb ik het antwoord gewoon direct goedgekeurd, goede brugnaam of niet :slight_smile:

Succes rj1102.

Wat raar… ik weet zeker dat ik gisteren de nieuwe hall of fame geplaatst heb en het nieuwe plaatje…
Niets meer te zien.

Dan nog maar eens:

HALL OF FAME / Google Street View Expert

http://media.wereldwijzer.nl/vast02/wwz.1446.png

LineC *******
Sjos *****
Marineduiker ***
Martijng * - dutchgirl *
C4th - VideJo - rj1102

• Updated - - -

Dan nu weer iedereen op een gelijke stand. Kom maar op:

Ik ook lol2
Deze posts (1249-1250) al gezien ?

Br… het spookt hier ! Of is het een nieuwe verdwijntruc !?
Maar nu zie ik wel dubbel ;), hé

Niemand ? Oké, dan maar :

Links op het plaatje : la Dirección de Reclutamiento y Control de Reservas (dienstplichtzaken) in Bogotá, Colombia

Hmmm… ik heb wel eens gehoord van dubbel zien door teveel alcohol… Blijkbaar heeft een verplichte maand drooglegging (zware antibioticakuur) een heel ander effect :slight_smile:

Bedankt LineC ennn…

Je staat er weer hoor:
Score:
LineC 1

Reykjavik, IJsland.
Even verder kom je bij het prachtige concertgebouw ‘Harpa’ …

Zie onderliggende link.