VideJo?? Wakker blijven he… dutchgirl gaat je in de nek hijgen.
Bogotá is totalmente correcto!
Score:
VideJo 2
dutchgirl 1
VideJo?? Wakker blijven he… dutchgirl gaat je in de nek hijgen.
Bogotá is totalmente correcto!
Score:
VideJo 2
dutchgirl 1
Trinity kathedraal, Sint Petersburg?
Jaaa… hij is wakker!
Score:
VideJo 3
dutchgirl 1
Geiranger, Noorwegen?
Dorst, Jo ?
Weer een puntje erbij ! Met dank aan Farris Mineral Water ?
En dat, terwijl ik nog nooit in Noorwegen geweest ben en evenmin ergens ten zuiden van de lijnen van Nazca.
De titel Google Streetview Expert wordt door mij zeer begeerd.
Maar aangezien vandaag de Nobelprijs voor de Literatuur wordt uitgereikt, doe ik nog een ultieme poging om ook die titel te bekomen.
Dus een gedicht:
Een vierde punt
wordt mij al uren niet gegund.
Haha. ![]()
![]()
[
Sorry VideJo, sorry, sorry, sorry… maar op één of andere manier probeer ik te doen alsof ik ook nog een leven buiten Wereldwijzer heb.
En aangezien ik in totaal drie plaatjes op 8 oktober gepost heb, vond ik dat ik ook best even, heel even rust mocht hebben (Heb een mooi boek… geschreven door iemand die waarschijnlijk wel nooit een nobelprijs voor de literatuur krijgt, maar die wel boeken schrijft waar ik uren plezier mee heb).
Score:
VideJo VIER !!!
dutchgirl 1
Andorra la Vella
Yep
!
Geen echt leuk stadje … Omgeving wel.
Arme VideJo… Niet alleen weer een kans op een punt laten lopen, maar nog erger… de nobelprijs voor de literatuur heeft hij ook niet gekregen, dat blijkt een Fransman te zijn geworden en geen Veenendaler… sorry Jo.
Maar goed, back to topic
Score:
VideJo 4
dutchgirl 1
Marineduiker 1
Even een makkelijke tussendoor.
Hengelo?
Heel warm VideJo, heeeeel warm…
Dan zal het Enschede zijn, ik denk bij de fabriek van Grolsch.
Slecht nieuws: Ook de nobelprijs van de vrede lijkt aan jouw neus voorbij gegaan te zijn. Volgend jaar nieuwe kansen ![]()
Dan ook nog goed nieuws: Jouw naam prijkt vanaf vandaag ook op de Wall of Fame in dit spelletje.
Op de foto inderdaad de fabriek van Grolsch, bij de afslag die onder andere richting Grolsch Veste loopt.
GEFELICITEERD !!!
Dit betekent dan wel dat je nu een rondje aan de kant moet gaan zitten, maar ik reken erop dat je de achtervolging op LineC goed gaat voortzetten ![]()
HALL OF FAME / Google Street View Expert
LineC *****
Marineduiker **
Martijng * - dutchgirl *
C4th - Sjos - VideJo
Nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe plaat, succes allemaal:
Lijkt op Brugge….
G…t
B…e