En nu krijgt rj er ook nog een puntje bij voor Phuket!
Score:
Sterko 3
rj110 2
LineC 1
En nu krijgt rj er ook nog een puntje bij voor Phuket!
Score:
Sterko 3
rj110 2
LineC 1
Chicken again;)
Ik begin nu wel een complot te vermoeden. De derde keer deze ronde dat rj1102 me voor is met een vrij makkelijke opgave ![]()
Shit… . Ze hebben het door rj… De volgende plaatjes plaats ik dan wel zonder dat je me advies geeft (Maar wel morgen… ben nu op de mobi… werkt niet zo handig)
Doe even morgen tussen 15:00 en 22:00 uur, want dan ben ik niet in de gelegenheid om te reageren ![]()
Bedankt voor de tip ! Ik zal eens gaan zoeken :biggrin:
Score:
Sterko 3
rj1102 3
LineC 1
Op het gevaar af dat rj1102 nu denkt dat ik met Sterko onder 1 hoedje speel… Toch maar even gewacht tot na 22 uur met het nieuwe plaatje:
Dank je. Dat wordt zeer gewaardeerd.
Deze foto is in het Barneveld van Nederland, oftewel Barneveld.
De toren, waar Jan Van Schaffelaar ooit vanaf is gesprongen.
Was de lift stuk?? :biggrin:
Het Barneveld van Nederland, oftewel: Barneveld is uiteraard goed. Ik denk dat ik voorlopig even genoeg kippen gehad heb (het plaatsje Kippen in Schotland bevatte niet veel Google streetview punten, idem voor Kipfenheim en Kipfenberg in Duitsland, dus die zal ik jullie allemaal besparen).
Score:
Sterko 4
rj1102 3
LineC 1
Wellicht het Barneveld van Spanje, Toledo?
Inderdaad, Toledo. Of ze daar ook zoveel kippen hebben, dat weet ik eigenlijk niet.
En hiermee win je het rondje!
Cameo 30***
LineC 30**
Sjos 10********
rj1102 10*****
Marineduiker ***
dutchgirl ** - Sterko **
Martijng *
C4th - VideJo - corberana
Huh?? Ik dacht toch serieus dat ik al een nieuw plaatje gepost had… blijkbaar is daar iets fout gegaan.
Nieuwe poging!
Portree, Skye in the Inner Hebrides of Scotland
En dat is correct!
Score:
Corberano 1
Pensacola, Florida
Werelddeel goed, land goed, staat fout, stad fout.
Houston?
Staat fout, stad fout. Je moet je autootje nog westelijker sturen.
Oops, ik vlieg vandaag net de andere kant op. Als je het plaatje twee weken laat staan, ga ik daarna weer verder:)