Luxor?
Grote feesthof van Amenophis III met dubbele rij zuilen in de vorm van gebundelde papyrusstengels met gesloten bladscherm (1370 v.Chr.)
Was makkelijker dan voorgaande plaatjes ![]()
http://goo.gl/maps/V4ABQ
Ja, ik wilde jullie even een breakje geven… ![]()
Score:
Cameo 4
rj1102 2
VideJo 1
Antigua Guatemala
knap gedaan! Hiermee win je de ronde!
HALL OF FAME / Google Street View Expert
LineC 10*
Sjos *********
Cameo ******Marineduiker ***
rj1102 **- dutchgirl **
Martijng *
C4th - VideJo
Nieuw rondje. dutchgirl mag weer meedoen, Cameo even niet.
En ik … mag ik nog eens meedoen
?
Een vluggertje :
Kasteel Ruurlo, Vordenseweg, in Ruurlo, in de gemeente Berkelland (NL).
Natuurlijk mag jij mee doen. Ik heb jouw ban op dit spelletje op 1 maart per PB opgeheven :biggrin:
Moet ik nog zeggen dat je het goed hebt? (wel grappig trouwens… je meldde me ooit dat ik veel te vaak een plaats in Nederland koos, en net nu ik na bijna 2 weken mijn eerste Nederlandse plaat plaats ben jij diegene die het raadt :biggrin:
Score:
LineC 1
Orangerie, Kasteel Ruurlo, Vordenseweg, in Ruurlo, in de gemeente Berkelland (NL).
Wow, leuke verjaardagsattentie ! Met dank voor je inschikkelijkheid ![]()
… wel grappig trouwens… je meldde me ooit dat ik veel te vaak een plaats in Nederland koos, en net nu ik na bijna 2 weken mijn eerste Nederlandse plaat plaats … … :biggrin:
Tweemaal op rij nog wel. Trop is te veel, haha !
Lol… leek me wel eens leuk om twee keer hetzelfde pand te pakken, maar dan van een andere kant… maar dat heeft LineC uiteraard wel in de gaten ![]()
Dit pand is trouwens bekend van de jeugdserie (in mijn jeugd dan) De Zevensprong
Score:
LineC 2
En voor mensen die menen een patroon te zien… Dit is NIET de kasteeltuin van de vorige plaatjes. Sterker nog: Het is helemaal niet in Ruurlo
Bishkek
Respect… Had tot een dik uur geleden nog nooit van deze plaats gehoord, maar hij is goed.
Score:
LineC 2
Sjos 1
Solitaire, Namib woestijn, Namibië
ziet er niet erg uit als een stad ![]()
Tja … telt minder dan 100 inwoners, maar er is een winkel en restaurant.
En, jarenlang het enige tankstation tussen de duinen van de Sossusvlei en de weg naar hoofdstad Windhoek :biggrin:
En vergeet de overheerlijke appeltaart niet…
Morgen een nieuwe foto (zal wel ergens in de middag worden).
Nu ga ik eerst even kijken of ik nog een leuke stad in dromenland kan inden om morgen te plaatsen.
Ruurlo. Kom ik vandaan hihi. Die had ik wel geweten