Las Palomas ligt op het meest zuidelijke punt van Gran Canaria, hetwelk ten westen van Afrika ligt.
Is dat niet Maspalomas? Afijn, ik neem aan dat C4th dan Europa als werelddeel in gedachte heeft (de Nederlandse Antillen liggen immers ook in Europa;))
Je hebt gelijk. Slip of the pen.
dan gok ik …Perth
Lol, ik had inderdaad Europa in gedachten, maar dat is meer omdat de Canarische Eilanden echt tot Europa gerekend worden… En ja… iets met staatshoofden… En nogmaals, als Australie met het Eurovisie mee mag doen, dan zou je dus zelfs kunnen concluderen dat Australie ook tot… Laat maar.
Hoe dan ook, het is op zo ongeveer het enige continent dat jullie nog niet genoemd hebben ( en dan reken ik voor het gemak even Mexico tot Zuid-Amerika (jaha, ik weet wel dat dat niet zo is, maar dat is voor nu even makkelijk).
Om nog even een extra hint te geven… de naam van de stad die jullie zoeken lijkt heel erg op de naam van een land dat ergens aan de andere kant van de grote plas ligt (hierbij geef ik dan even niet aan of het noord- midden- of zuid-amerika is… ik moet het niet nog makkelijker maken).
Goedemorgen !
Goh … je zou voor minder een jetlag krijgen ;). Vandaag vroeg uit de veren.
Hawaii behoort tot geen enkel continent. Azië werd ook al genoemd.
Toch nog maar een gok, in de buurt van Sri … Kotte :
Colombo, op Sri Lanka?
Gezien het feit dat Hawaii een van de Staten der Verenigde Staten is zou je dit zeer zeker tot Noord-Amerika kunnen rekenen.
Anyway Azië is goed, Sri Lanka niet
Manama ?
Kuta?
Haal dat vraagteken maar weg! Manama it is…
Haha
!
Was een gokje, met dank aan Panama.
En Manama kwam vanochtend in het nieuws n.a.v. Formule 1 (volgende week zondag).
Ik ben in Manama geweest maar zou dit nooit geraden hebben zonder hints.
Ja, Manama… had ik nog nooit van gehoord voordat ik eens een plaats in Bahrein wilde hebben voor de lijst.
Goed gedaan Cameo!
Score:
Cameo 4
rj1102 1
VideJo 1
Colombo?
Nope. Je moet je autootje maar gauw inladen en een ander continent opzoeken.
Sarajevo
Ljubljana, Slovenië?
Om het met Sjos’ woorden te zeggen: Sarajevo it is!
Eneuh… met 3 puntjes ben ik voorlopig wel tevreden. Hopelijk volgt dat 4de nog ;).
ik dacht gisteren nog “wat gaat die Cameo weer snel” !
Mogen we door jou eerlijkheid ietsje langer over deze ronde doen ![]()
En dat is juist.
Score:
Cameo 3
rj1102 2
VideJo 1