Om de komende wintermaanden een beetje door tekomen heb ik dit leuke spel bedacht.
Het zoeken van luchthavens met foto’s !
Vermits we een Nederlandse reissite zijn geven we de aftrap in Schiphol en nemen we het vliegtuig naar de zovele vliegvelden in heel de wereld.
Het spel werk zo :
-Je mag alleen maar foto’s plaatsen van luchthavens.
-Waar gaan we heen? je kan de eerste of laatste letter gebruiken van het woord Schiphol de letters S of L-dus we krijgen dit (foto van Schiphol Airport)
Ik gebruik de letter L en ik vlieg naar Londen (zie foto) hieronder
De volgende foto van een luchthaven of een stad waar het vliegveld ligt kan je vormen met de letters L of N ,enz…
Nog veel plezier met dit nieuwe spel !
groet,georgessiam.
@Zaan, volgens mij begint die van jou officieel met een C in plaats van een N
Wellicht beter om da naam van de bijbehorende stad te hanteren, in plaats van de naam van het vliegveld? Chubu Centrair International Airport zal de meeste mensen weinig tot niets zeggen, Nagoya waarschijnlijk wel.
Ik ga daarom nu even van de plaatsnaam uit, dus nu eentje met N of A:
Beste vrienden,
De topic is wat aangepast,alle begin is moeilijk! Ik vraag gewoon om een foto van de aankomsthal of een naam op de foto waar duidelijk opstaat over welke luchthaven we het hebben.
Dus we begonnen met de luchthaven Schiphol,je kan de eerste of laatste letter gebruiken om een nieuwe foto te plaatsen van een andere vliegveld.
Ik heb de letter L gebruikt en een plaatje gepost van Luton (wat duidelijk te zien is op de foto)
Maar om jullie tegemoed te komen mag je zoals Sander hierboven al heeft toegelicht ook een stad aan toevoegen.
-Gelieve geen luchtfoto’s te plaatsen van één of ander vliegveld waar de naam niet zichtbaar is!!!
Nu om het spel terug wat opgang te brengen!
Mag men een tekst bijvoegen. Ik vlieg van Luton naar : Nagoya(zie foto van Zaan) Voor het volgende plaatje kan je de letters N of A gebruiken!
Jammer, vond het puzzel-aspect eigenlijk wel geinig…
Maar ik vloog dus van Nagoya (foto van Zaan) naar Atlanta (mijn foto), formeel echter Hartsfield-Jackson, dus met een beetje smokkelen gaan we nu dus verder met een H of een N (toch?):
Hoi Mexx en Coberana ,voel je vrij om aan het spel mee tedoen!
Het opzet van het spel is heel simpel we zoeken gewoon foto’s van luchthavens over heel de wereld.
Hierboven in 11 post,zie je het woordje Agadir je kan de eerste of laatste letter gebruiken om een andere luchthaven te zoeken.
Nou je opend de ruitachtig icoontje ( 3de symbooltje van rechts ) je klikt op het symbooltje
Het bestandje gaat open en je ziet links from computer en from URL.
URL aanklikken en de link die je gekregen hebt van de foto die plakt je er in.
Wel zien nadien dat je Retrieve remote file and reference locally uitvinkt!! (groen vinkje) daarna op ok drukken en je foto is geplaatst.
Probeer het is een keer !
Die functie deed het bij mij de laatste tijd ook niet altijd. Alternatieve methode: klik op de meest linkse knop met A/A om over te schakelen naar code-modus, en gebruik IMG-tags:
Ik val enigszins in herhaling, maar ik heb inmiddels m’n vlucht geboekt, en vlieg toch echt naar Narita Airport Terminal 1 in plaats van de al eerder geplaatste foto van Terminal 2:
(wees gerust, meer terminals hebben ze daar niet dus dit geintje kan ik maar één keer uithalen…)