De binnenplaats bij museum Booijmans van Beuningen kun je gewoon op lopen en je mag ook gezellig op het terras wat drinken zonder daarvoor het museum in te gaan.
Geen idee waar jouw telefonerende meisje zich nu bevindt. Staat ze in Gouda op de taxi te wachten?
“t Wiefie, een creatie van Guusje Beverdam, kunstenares te Hengelo. “t Wiefie is een modern denkende en handelende vrouw met alle communicatie middelen van deze tijd, maar wel gehuld in klederdracht gemaakt van Delfs blauw.
(dat is geen koffertje in haar linkerhand maar een macbook!!)
Bijna goed Pardede, heel bijna goed.
Sjos heeft de exacte locatie weten te bepalen. Heel erg goed. Oh, Wifi was dus toch wel de naam van het beeld? Dat had ik ergens al gelezen, maar dacht dat dat meer ironisch bedoeld was.
Maar inderdaad, deze moderne tradtionele dame staat in Hengelo, op een kleine 100 meter van de ingang van de Bibliotheek.
(en stiekem ben ik nog wel benieuwd hoe je dat gedaan hebt? Ik heb me suf gegoogeld op het beeld en op omschrijvingen van het beeld, inclusief Hengelo, maar niets…)
Ik heb me ook suf gegoocheld op het beeld met allerlei zoektermen. Later zo ongeveer alle stadsnamen van Nederland ingetikt. En als je alleen maar “hengelo” bij de zoekterm intikt kom je gelijk bij “’t Wiefie in Hengelo” :teeth:
Ik wou net schrijven: Hoe kan ik nou weten dat je bij Radio Kootwijk bent geweest? Ik zie dan ook geen overeenkomsten……hoewel als ik naar de vloer kijk……
En dan is die post in een keer weg……
Nee gelukkig zie je in Port Lockroy hele andere dingen.
Kijk nog maar eens goed naar het plaatje.
(ik heb geen idee waar je verder gesolliciteerd hebt dus dat zou dan puur toevallig zijn, mocht je er in de buurt willen werken dan moet je denk ik wel weg uit het Oosten of heel veel van reizen houden puur om op het werk te komen, elke dag zo’n 3 uur exclusief files:D )