Misschien een onderwerp wat totaal niet hier hoort, maar ik ben opzoek naar leuke films, zodat ik die samen met mijn askim kan gaan kijken, dus het liefst met turkse ondertiteling, maar die kan ik er eventueel volgens mij ook zelf onderzetten… weet alleen niet hoe???:mad:
misschien hebben jullie leuke ideeen en weten jullie hoe ik dat voor elkaar kan krijgen
Je kunt bijna alle engelstalige films via Turkse websites online kijken met Turkse ondertiteling.
Dit is dus niet downloaden, maar gewoon online.
Je kunt er erg veel vinden op www.baglanbize.com
Je kunt natuurlijk ook googlen naar:
“naam van film” online full izle alyazili (vertaling: online full kijken ondertiteling)
Wel eventjes opletten en klein stukje kijken om zeker te zijn dat het turks ondertiteld is, het komt weleens voor dat het toch turks gesproken is, of dat de film toevallig in het spaans of russisch of weet ik het wat is
liesje van die film heb ik nog nooit gehoord, wat voor soort film is het?
OOOh ja steef we kijken altijd wel ergens, maar weet de naam niet, maar dan willen we een of andere karate film kijken en dan is het turks ondertiteld en dan praten ze ineens chinees, dus schiet niet op, maar weet niet of het die is, dus als ik straks bij askim ben, zoek ik die naam nog wel een keertje! Thanks!
Het is ook eerder een romantische film, maar wel wat speciaal… 't Is lang geleden dat ik hem gezien heb maar ik herinner mij wel dat ik hem mooi vond.
Ik heb deze film gedownload via, kickasstorrents.com alleen heb je er nog wel een download progamma bij nodig maar ik zelf vind het een hele leuke film.